woensdag 18 november 2009

Wat zal ik blij zijn met mijn poth-a-cath morgen,wat was het weer een drama dat prikken vanochtend.Eef bleef in de auto zitten want ik zou zo weer terug zijn,duurde even drie kwartier.
Drie keer in mijn arm een keer op mijn hand en een keer in mijn voet maar nergens liep het lekker en werden de buizen niet genoeg gevult.Toch nog wat uit mijn vinger drie kleine baby buisjes .toen had ik het wel weer gehad!
Voor morgen hopelijk genoeg dat ze daar niet moeilijk over gaan doen,we gaan het zien,op naar morgen 9 uur aanwezig zijn dus zit in het ochtend programma neem maar wat te lezen en puzzel mee dan gaat de tijd wel door.Vandaag nog maar wat rommelen in huis heb niet echt veel zin in huishoudelijke dingen maar moet toch gebeuren zo af en toe.

5 opmerkingen:

  1. Dat prikken gaat bij mij `s zomers beter dan nu,wanneer het kouder wordt.
    Bij ons hebben ze daarvoor kunststof-tassen,die ze vullen met warm water en daar mogen we dan een aantal minuten onze hand/arm in warmen.
    Maar intussen ben ik al zo vaak geprikt en m`n aderen klappen dicht zodra ze de naald zien,hihi.
    Gelukkig vinden ze altijd nog een plekje waar het wel lukt.
    Voor jou succes morgen,ik hoop dat het allemaal goed gaat.

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes morgen meis....!!
    Liefs Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, hoop dat het gelukt is met de poth-a-cath, dan ben je van dat vervelende prikken af. Hou je vast aan al die lichtpuntjes dat moet maar ik weet zeker dat je dat ook kan!!!
    Lieve groetjes van Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Monique,

    Kom even langs om je te knuffelen!!

    XXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge lieverd,
    gaat het allemaal..?
    Is het je een beetje meegevallen?
    Kalm aan hé en pas goed op jezelf.
    Goed weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen