zondag 27 december 2009

Een mooi kerstfeest

Ik hoop dat iedereen een mooi kerstfeest heeft gehad,mijn kerst begon met het zingen van de nachtmis,dan gaan de herrineringen naar vorig jaar maar daar stond ik weer in het koor de kerstmis te zingen,stille nacht heilige nacht mocht ik weer beleven.Ik het huis van God die mijn hand vast houd zodat ik bij mijn kanjers mag zijn.
Eerste kerstdag met de familie v.d. Ende ze waren er allemaal, gezellig koffie gedronken,getoost op het volgend jaar.Fijn om zo met de familie bij elkaar te mogen zijn na weer een jaar waarin het soms niet altijd makkelijk verliep.
Kerstdiner met zijn vijf ,Oma bleef gezellig mee eten.En 's avonds op de bank voor een film.
Tweede kerstdag eerst thuis,had ik even nodig want had best wel last van mijn arm waardoor de nachten niet leuk zijn,maar de parcetamol doet het goed.
Dit jaar kerstfamiliedinee zonder Ben daar hebben we ook zeker bij stil gestaan en wat we allemaal als familie dit jaar hebben mee gemaakt, en onze weg toch weer vinden om door te gaan. Hoop volgend jaar weer met de families bij elkaar te mogen komen,misschien wat exsta personen, voor wie erbij komt?
Weet dat ik niet te ver vooruit mag kijken maar doe het nu toch stiekem wel!!
Gezellig familiedagen welke we weer koesteren en vast houden en opslaan in het herinneringinboek,want die kunnen ze nooit meer van je afnemen.
Ik heb genoten van mijn kanjers en mijn familie.

We gaan aan de laatste week van het jaar beginnen 2010 een gloednieuw jaar voor ons allemaal.Ik mag niet te ver vooruit denken maar over 4 maanden gaan wij naar China en hoop en bid dat, dat ook gaat gebeuren op een wijze zodat we er allemaal intens van mogen genieten!!
Ik ga ervoor en hoop dat mijn lijf ook mee werkt.
Op weg naar 2010.......

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo genoten hebt van de kerstdagen meis.
    Ja en nu nog een hele week kerstvakantie met de meisjes en op naar een goede jaarwisseling.
    Geniet er maar volop van.
    En natuurlijk de reis naar China in het vooruitzicht, dat is wel heel mooi.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet overal maar lekker van. Fijne jaarwisseling en blijf je waardes maar gewoon zo houden (slaapt wel wat lekkerder).
    Groetjes
    Ed Tess Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Dat je droom mag uitkomen in 2010!

    Dikke kus!!

    BeantwoordenVerwijderen