woensdag 23 december 2009

WE KONDEN HET NIET GELOVEN!!!!!MAAR HET IS WEER EEN WONDER.




Wat een spanning weer was er in mijn lijf,eerst even bij mijn nicht naar de kapper om 9 uur,daarna even kerst inkopen bij de AH en zo werd het toch weer snel 12 uur.
Op weg naar het ziekenhuis kwam het zonnetje te voorschijn,het teken van alle die het al weten??Ik wist het niet en hoopte dat ze dat deden om mijn gerust te stellen.
Dr. Bos keek vrij strak voor ons als je in haar gezicht keek was er geen goed nieuws, wij hadden allebei dat idee.
Maar tot onze opluchting kwam er weer goed nieuws alle waardes waren nog steeds goed niets veranderd zelfs mijn markers niet,ongeloof en blijschap weer 4 weken wegblijven, zo een gaaf bericht zo vlak voor kerst!!Dit maakt het nog mooier,dit was ons kerstlicht wat wij hebben gekregen van boven,ik ben zo dankbaar dat Hij me blijft vasthouden en vertrouwen geeft.Beschermengeltjes voor mijn kanjers en mijn ze zijn er echt dit kerstfeest voor ons.
Ik vergeet te zeggen dat ze aan de andere pijntjes niet veel kan doen allleen paracetamol was haar advies.Ik hopelijk afdoende deze vier weken.
Dit nieuws geeft mijn weer kracht dat snappen jullie allemaal,geniet ervan weer een maand extra tijd met mijn kanjers!!!!
IK WENS IEDEREEN LIEFDEVOLLE EN GEZELLIG KERSTDAGEN,ALLEMAAL EEN DIKKE KNUFFEL VAN MIJN!!



16 opmerkingen:

  1. Lieve Monique
    Wateen geweldig nieuws en nu heerlijk met je kanjers de feestdagen in Geniet met volle teugen dikke knuffel.Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag vaak aan je gedacht.......... .
    Wat een geweldig nieuws!!!
    Deze feestdagen worden genieten en dat hebben jullie thuis echt verdient.

    Geniet van deze mooie feestdagen, geniet van elkaar!

    Liefs Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee monique wat n super goed nieuws !!!!
    We zullen morgenavond maar eens extra mooi gaan zingen vind je niet ???
    Geniet ervan , ik zie je morgenavond !!!!
    Wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique, een betere afsluiting van het jaar kun je bijna niet krijgen! Wat een geweldig bericht voor je!! Ik wil je bij deze hele fijne feestdagen wensen en uiteraard een heel voorspoedig 2010, dat al je wensen uitmogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Truus en Rien24 december, 2009

    Lieve Monique,

    Wat zijn we blij met de gunstige uitslagen van de bloedwaarden. Je mag best weten dat wij hier ook heel emotioneel op reageren en vinden het fijn dat je weer vier weken weg mag blijven. Fijne dagen samen met je kanjers en bedankt nogmaals dat je ons zo goed op de hoogte houdt.
    Truus en Rien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn meis, dat worden hele fijne kerstdagen.
    Geniet er maar volop van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique,

    Gefeliciteerd meid met dit goede nieuws!
    Voor jou een iedereen die je lief is een gezegend kerstfeest.

    Liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPER!
    ik ben heel erg blij voor jullie :)
    Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi lieve Monique,

    Jeetje wat geweldig, nu maar lekker kerstfeest vieren met je kanjers.
    Dikke kus,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O heerlijk wat een goed nieuws weer....een knuf terug uit wateringen van ons voor jullie......liefdevolle dagen met elkaar...liefs elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijne dagen wens ik jullie,
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Monique, wat eengeweldig nieuws weer!! Hou vol zo op naar jullie China reis. liefs Willem en Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu pas gelezen, maar fantastisch nieuws! Hoop dat het nu een heerlijke Kerstvakantie wordt.
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net een paar dagen weggeweest, voor ik ging stond er nog niets op je blog. Heb veel aan je gedacht en hoopte dat het toch een beetje meeviel ondanks je zwaarmoedige gevoel. Maar gelukkig kan ik nu lezen dat het weer/nog steeds binnen in dat lijf van je nog steeds een goed evenwicht is. Wat een ongelofelijke kanjer ben jij! Voor jullie allen een heel mooi 2010 ga maar weer verder met het aftellen naar China..!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi zussie ik heb een mooi gedicht gevonden wat voor al jou schrijf vrienden heel toepasselijk is

    Het is een klein gebaar,
    vrienden zijn onder elkaar.
    Wat is er mooier zonder te klagen,
    elkaar te steunen,zonder te vragen.
    We wonen allen ver van elkaar,
    maar proberen er te zijn voor elkaar.
    Allen mens met een hart, en niet van steen,
    vriendschap met een glimlach,
    gewoon simpel een arm om je heen.
    De een heeft het makkelijk de ander zwaar,
    maar vrienden ben je, om er te zijn voor elkaar.
    We laten een traan,en hebben pret,
    dat zijn jouw vrienden die je heb gekregen via internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Monique
    Wat een goed nieuws weer, om te horen dat het nog steeds stabiel was.Nu kun je weer even zonder zorgen verder aftellen voor de reis naar china.
    Ik(wij) hopen dat het met jullie goed mag gaan in 2010 en je weet het we denken altijd aan jullie.
    He de dienst was mooi gezongen
    Ik zie je wel weer in het nieuwe jaar alle goeds en liefde van ons

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen