dinsdag 15 december 2009

Geen bericht is goed bericht?

Dit is een gezegde waar we nu een beetje mee varen in het bootje.Gewoon druk met van alles en nog wat de leuke dagelijkse dingen bezig zijn met mijn gezin en de voorbereidingen voor kerst huis is versiert,boom staat natuurlijk met de hulp van mijn mannetje want hij is daar beter in dan mijn.
Zaterdag met mijn kleine kanjer al vroeg op pad naar de ringzwaai kampioenschapen deze regio,en mijn kanjer stond daar weer op nummer een en deze mamma zat weer trots op de tribune dat was ik al want ze deed het zo mooi!
Zo hadden we zondag donaturconcert van het orkest waar Lianne in speelt,zo mooi dat "grote meisje"van ons, toch wel klein daar achterin bij het orkest,gezellig herkendbare muziek en natuurlijk kerstliedjes.
Maandagochtend gezellig gewerkt,twee baby voor mijn ,zodat ik lekker kon baderen,en gewoon gezellig kletsen met een kopje koffie.
Zo gaan de dagen zo snel met allerlei bezigheden op weg naar het kerstfeest,een mooi feest en ben zo gelukkig dat ik er weer met volle teugen van mag gaan genieten.Natuurlijk denk ik aan volgende week woensdag maar weet ook dat de dokter kan zeggen dat het gaat gebeuren en dat we startte moeten ,maar stiekem hoop ik dat het nog rustig is en mijn bloedwaardes nog steeds goed zijn,op mijn lijf ga ik niet af dit vertrouw ik niet!!Maar ik wordt aan de hand vast gehouden voor mijn kanjers.

2 opmerkingen:

  1. Mogge lieve meis,
    Heerlijk toch deze dagen..en zeker als eind van de week ook de kerstvakantie nog eens begint.
    Hou je maar veel bezig met die kanjers van jou.
    Geniet er volop van, meer hoeft niet..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. daar sluit ik me bij aan, bij het bericht van Marjolijn!!! Lekker doen, net alsof het er niet is! kuzzzz

    BeantwoordenVerwijderen