donderdag 17 december 2009

mooie witte wereld

Het is zo mooi alleen wordt het altijd zo een chaos in nederland,ben zelf ook geen liefhebber van rijden met sneeuw op de weg al vind ik de natuur wel schitterend en rustgevend.

Moet eigenlijk vanmiddag naar het inloophuis in wateringen maar kijk even aan hoe het weer is.
De kerstkaarten zijn verstuurd, alvast wat kerstkadootjes gekocht.
Gisterenavond een kerststuk gemaakt met mijn zus ,klein groepje 12,was lekker rustig en gezellig,we hebben er allebei weer iets heel anders van gemaakt leuk is dat altijd ondanks dezelfde materialen.
Vandaag ga ik zeker naar buiten naar de mooie witte wereld even een wandeling in de sneeuw,genieten van wat de natuur ons heeft gegeven,zou het een witte kerst worden?
Een super mooi gezellig liefdevol kerstfeest wat ons een mooie herinnering mag geven.






4 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Leuke dingen allemaal, en voor vanmiddag een lekkere wandeling.
    Geniet er maar volop van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Weer "even" bijgelezen; was toch al weer langer geleden dan ik had gedacht :-((.
    Maar goed, beter later dan nooit.

    Wat heerlijk dat je zo genieten bent van het gewone leven! Gefeliciteerd met je ringkampioene en je muzikale kanjer.

    En alweer een jaar geleden dat je schoonvader overleed. Ik zie je nog staan in de deuropening van zijn huis, toen we afscheid kwamen nemen. Goed dat je toen nog niet wist wat er dit jaar nog allemaal op je/jullie af zou komen.

    Jij hebt de kerstkaarten al op de bus; ik sla het dit jaar over. Dat neemt niet weg dat ik jou, Eef en de kinderen ook een, vooral heel liefdevol en onvergetelijk Kerstfeest toewens.

    En 2010 heeft alle ingredienten in zich om zo gelukkig mogelijk te worden: mensen om van te houden in je buurt, dingen om te doen en de reis naar China om naar uit te kijken! Nu nog een zo goed mogelijke gezondheid daarbij; ik ga duimen voor wondertjes wat dat betreft.
    Veel liefs,
    Ada (K.).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique, Eef en kinderen,
    Voor jullie allemaal warme, liefdevolle dagen toegewenst met de mensen waar jullie van houden. En voor 2010 alle, echt alle goeds toegewenst.
    Lia Kester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi zus ja was weer gezellig he ,en we gaan er voor dat we volgend jaar weer gaan doen dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen