maandag 7 december 2009

Gewerkt!!!

Ik heb vanochtend gewerkt en zal jullie niet meer vertellen dat ik zere billen krijg van het zitten.Sorry collega's!!
Vandaag dus echt gewerkt ,weinig patienten, maar heb een patient kunnen verzorgen en met onstslag gedaan,mijn collega had haar voor mijn bewaard,ze waren bang dat ik anders weer zou schrijven dat ik zere billen had gekregen!
We hebben de afdeling opgepimt met kerstversiering,wat tegenwoordig met al die eisen van de brandweer niet echt makkelijk is,Maar de kerst is aanwezig op de afdeling.De lichtjes brandden.

Heerlijk om weer op de afdeling te zijn ,wat zou het mooi zijn als ik weer echt kon werken,zou dat wonder ook nog gebeuren?Weet dat het niet het belangrijkste is maar voelt zo volledig om weer mee te mogen draaien in de maatschappij.

Vanavond weer repeteren voor de kerstmis,voorbereiden voor de kerst ook met het koor.

4 opmerkingen:

  1. een dikke knuffel voor jullie allemaal,
    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk lieverd, je bent echt aan het genieten..!!
    Hou dat vast, zolang als het kan.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lieve Monique, hoop dat we maandag weer "echt" mogen werken. De afdeling ziet er gezellig uit moet ook wel zo met die donkere dagen vlak voor de feestdagen waarin we leuke, gezellige dingen doen maar ook weer een jaar af moeten sluiten die niet zonder hobbels is verlopen. Maar we gaan er allemaal overheen en kijken uit naar het moment dat jij het vliegtuig instapt...naar China. Echt geweldig! Zie je maandag xxxx Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Monique,
    goed om te zien dat je eens een paar dagen niet schrijft, klinkt misschien raar, maar dan heb ik het idee dat je er niet zo mee bezig ben en jezelf bezig houd met gezelligere dingen, Blijf zo genieten en ik hoop op een 2010 met heel veel lichtjes met je kanjers en fam. en vrienden, hele fijne feestdagen en dat jullie er nog vele mogen beleven met z'n allen.
    Fijne dagen vanaf de westlander.
    Cor en Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen