woensdag 13 januari 2010

bejaard na ongelukje

Zo ben ik afhankelijk van heel veel mensen met name Eef want de nachten zijn geen pretje .
Ik moet zeggen dat het lopen met rolator al beter gaat maar van de therapeut,die er gisteren was heb ik wat handgrepen gekregen, moest ik los lopen nou dat is nog niet alles,doet pijn en en ben enorm bang dat ik weer val want weet niet hoe ik dan over eind zou moeten komen.Wel ben ik de trap nu achterse voren af gegaan dit scheelt veel energie want mijn gewicht omhoog duwen is ook wel zwaar.
Wat ik de hele dag doe is weinig probeer wat te helpen waar kan in de keueken, bij Eef maar wordt een soort eruit gestuurd,moest veel rustten dus niet belastte ga dan zitten maar door de medicijnen ben ik vaak dan zo duf dat ik als er niemand is in slaap val.
Het wordt een langdurige kwestie volgens de therapeut,5,6 weken kan ik wel rekenen,ze behandeld het als een kraamvrouw met bekkenklachten om maar in mijn vak te blijven.
Ik mag niet klagen maar heb het in het kopje niet makkelijk want komt er volgende week weer op mijn bordje,als ik de scan uitslag krijg ik hoop dat ik dat ook weer kan plaatsen,als ik zo in de nacht wakker ben probeer ik me ergens kracht uit ter putten en dat zijn dan de mooie weken die ik heb gehad afgelopen tijd en hoop dat dit mijn energie blijft geven eb kracht om het volgende week weer allemaal op te vangen,het kaarsje brand om mijn en mijn gezin kracht te geven en bid ook dat hij mijn nu ook stevig vast houd en mijn weer kracht hoop geeft op weg in 2010.

2 opmerkingen:

  1. Ja, lieverd het is zeker niet makkelijk en zeker als je lijf ook niet wil.
    Kneuzingen doen pijn en duurt ook lang voor het helemaal over is. Maar meis, doe echt kalm aan en dat dutje is helemaal niet erg. Slik die pijnbestrijding, dan gaat het iedere dag hoop ik een beetje beter.

    Sterkte en goede moed.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi zussie maar we gaan er voor dat de uitslag weer gunstig is want zo kom je steeds dichter bij eind april hé, hou dat goed vast die datum daar ga je voor toch en wij branden ook de kaarsjes weer ,en denk maar zo straks kunnen we weer heerlijk buiten wandelen m,et z'n tweetjes dikke kus je zus en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen