zaterdag 16 januari 2010

grenzen verleggen en over die scherpe steentjes heen,verder in de trein??

Het gaat iets beter gistren een echt waardeloze g dag gehad kon wel de hel dag huilen eigenlijk is dat frustratie dat ik zelf niet veel kan,pijn in mijn arm en machteloosheid dat ik er zelf niets aan kan doen.
Eef is nu met de meisjes schaatsen op de uithof,ik ben benieuwd of ik daar dit seizoen nog kom?
Vanmiddag met EEe naar buiten geweest dat is even grenzen verleggen daar zat ik in de rolstoel,heerlijk die frisse wind maar wat een rot gevoel in je kop,zelf niet meer lopen fietsen geduwd worden door mijn mannetje Ik hoop zo dat ik over 5 weken weer zelf mijn rondje maakt of fiets en daarna het nog vele jaren.Nu weet ik dat het overgaat?Helaas zal de kanker nooit meer verdwijnen en moet en wil ik eigenlijk nog niet aan denken hoe dit op het laatst gaat.
Deze week de ct scan op dinsdag en uitslag op woensdag,ik zie er weer tegenop weet wat het kan zijn maar nu startte met de chemo wordt dubbel zo zwaar.Ik ga mijn best doen dat weten jullie en probeer het positief te zien want ik wil naar china met mijn meiden ik wil eigenlijk nog zoveel.Lianne naar de middelbare ,de opendagen met haar mee.Mijn kleine meisje wat me nog zo nodig heeft straks haar verjaardag,kadootjes ,traktatie, regelen een kinderfeestje als ik het weer schrijf krijg ik weer het gevoel van mijn schouders eronder zetten en ik ga er weer voor!!
Dit steentje is scherp mar ik blijf staan en loop straks weer verdeer!!

7 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd,
    Ja, het is grote pech, dat je nu deze onfortuinlijke schuiver gemaakt hebt, maar daar doe je niets aan. Je kunt alleen maar hopen dat het iedere dag een klein beetje beter gaat. En dat gaat het doen..!!
    Voor disndag veel goede moed, meis.
    Maar eerst nog een gezellige zondag met jouw kanjers.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He monique, lekker z'n blog, kan je het ff van je af schrijven en met ons delen hoe je je voelt, kom op hoor, we lopen met z'n allen met je mee in gedachten, we duimen voor de komende uislagen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Zoveel tegenslag, zo`n krachtige vrouw. Houd de moed erin, ik weet hoe positief jij bent. Die reis gaan we samen maken, heb er vertrouwen in. Heel veel sterkte voor de komende dagen. In gedachten bij jullie,
    heel veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique, ik begrijp zo goed hoe je je hier onder moet voelen.Dit kon je er echt niet bij hebben.Het is ook goed om te lezen wat je nog allemaal wilt en hier merk ik aan dat je je er niet door laat kisten.Wat je nog allemaal wil gaat lukken!Wij branden nog steeds alle kaarsen.En als je ons nodig hebt gewoon bellen hoor.Ook midden in de nacht is er altijd iemand op 2 zuid om je hart bij te luchten.Want balen is het liefs Sas ps zal ik je dinsdag even ophalen met Sproet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    Lees net over je val. Wat een ongelofelijke pech heb je weer!! Ik lees dat je heel sterk bent en natuurlijk soms verdrietig en een gevoel van machteloosheid. Laat alle gevoelens toe en ik hoop dat je met alle hulp weer snel meer uit de voeten kan.
    Liefs Ada JvR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,

    Ik blijf doorduimen voor jou.
    Hou de moed er in,niet opgeven!

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen