zaterdag 30 januari 2010

drie weken verder

Op de helft volgens de boekjes voor een botbreuk.
Het gaat inderdaad een stuk beter dan drie weken geleden nu loop ik nog wel met de rolator en de krukken want zonder lukt nog niet geen kracht om zelf mijn been op te tillen en doet ok nog pijn,maar met dat race wagentje gaat het in huis best lekker op het plankje kan van alles mee vervoerd worden,dat lukt niet met krukken ,wordt een beetje een zooitje om de koffie naar mijn stoel te brengen.
Mijn arm wordt zeker dragelijk ,nog niet echt over, zeker in de nacht niet maar overdag gaat het goed de behandeling van Remi slaat aan,wel ben ik nog moe en slaap soms gewoon even een uurtje tussendoor op de stoel,wordt wakker van mijn eigen gesnurk, moet niet gekker worden?
Met veel hulp van Eef ,die het echt druk heeft,mijn zus en schoonzus en wat helpende handjes, zijn deze weken weer goed verlopen en nu kan ik zelf weer kleine dingetjes zelf,vanochtend cake gebakken voor Milou,om daar haar taart van te maken morgen,chocolade taart dit is haar favoriet.Anders lust ze niet.Kadootjes ingepakt.
Vanavond naar de kerk Lianne heeft haar kennismakingsviering voor het vormsel,dan lekker thuis aan de koffie en als Milou op bed ligt de boel versieren,want morgen is haar dag.Nieuwe kleding ,waar ze al zo blij mee is, visite en kadootjes.
10 jaar mijn kleine meisje ik hoop dat ze gaat genieten dan doe ik dat ook !!En hoop en bid dat ik nog vele van haar verjaardagen bij haar mag zijn.

4 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    Blij te horen dat het de goede kant op gaat! Geniet lekker van het weekend, zaterdagavond voor Lianne en zondag natuurlijk voor Milou. Doe niet te veel ook al gaat 't beter, er zijn vast mensen genoeg die je weer 'n handje willen helpen. Geniet jij maar lekker van Milou d'r glunderende koppie.
    En Milou, ik had het vandaag al tegen je gezegd maar hierbij nog een keer: Fijne verjaardag en gefeliciteerd met je 10e verjaardag!
    Groetjes van Linda en Annick
    ps.Ik kom van de week mijn handjes weer 's even ter beschikking stellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,
    alvast gefeliciteerd met Milou haar verjaardag. Ik wens jullie een hele fijne dag toe.
    Moet het toch nog een keer zeggen, ik vind jou en je gezin kanjers. ik heb veel respect voor jullie

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve meis,
    Fijn dat het langzaamaan de goede kant op gaat.
    Voor allemaal een van harte proficiat met en voor Milou.
    Maak er een mooie dag van, veel plezier..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vond het heerlijk om je te knuffelen!! Mijn dag kan niet meer stuk! Moeten we zeker vaker doen...

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen