dinsdag 2 februari 2010

MIjn jarige kleine meisje en de vierde week van mijn botbreukje







Het was een druk weekend maar wat was ze jarig lekker vroeg wakker ,blij met haar kadoos,taart,visite en gewoon echt jarig te zijn.
Nu heeft ze altijd twee cijfers zoals mijn schoonzus zei.
Ik heb geweldige hulp gehad van Eef en mijn zus heb zelf heel veel gezeten.Is heel raar gevoel om dit uit handen te geven maar voor mijn lijf wel belangrijk.
Maandag op school getrakteerd en op de gym en kerkkoortje.
IK ben naar de middelbareschool geweest waar Lianne waarschijnlijk hen gaat naar de informatieavond,Eef blijf bij Milou,Lianne had haar eerste KNVB wedstrijd,gewonnen en gescoord,lekker moe naar bed allemaal.Voor mijn helaasweer een rotnacht,blijf tobben en mijn arm zeurt helaas ook weer hoop morgenweer beter te voelen.
Lianne is vandaag aan de cito begonnen,totaal geen zenuwen,is maar een citotoets zei en ging relax naar school,kwam tevreden thuis en vond het niet moeilijk hoop dat de volgende dagen ook zo lekker gaan voor haar.
Zelf ga ik steeds beter lopen met een kruk,zonder is nog niet lekker nu nog lekker slapen en mijn pijn in de arm over dan kan ik weer aan de conditie bouwen want moet toegeven dat ik erg snel moe ben en daardoor ook wel een beetje prikkelbaar,maar doe mijn best meer kan ik niet doen maar pijn en geen slaap breek me toch wel een beetje op, maar zal vast wel weer beter gaan overeen week??

2 opmerkingen:

  1. Ha lieverd,
    Wat een mooi jarig jobje heb je toch, heerlijk hé als ze zo echt jarig kunnen zijn!
    Fijn dat het met jou elke keer een beetje beter gaat. Maar je moet er wel wat voor doen hé. Hoop dat de pijn ook snel minder gaat worden, dan slaap je vast ook weer beter.
    Meis, knap goed op hé, zorg en pas goed op jezelf..!!
    En vooral genieten van alle dingen die wel goed gaan, zoals vandaag van het zonnetje dat beloofd wordt.
    Fijne dag vandaag.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Kom je nog even een fijn weekend wensen en tot volgende week.
    (Ik ben naar Ameland)

    Dikke kus, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen