donderdag 7 januari 2010

Er was iemand wie een berichtje achterliet maar ineens was hij weg dus graag nogmaals proberen,begon met dat je vroeg hoe het nu ging?
Vandaag Remi gebeld voor een afspraak voor mijn arm het rare is dat het toch in de ochtend op zijn slechts is naar mate de dag vordert gaat het beter,dus eigenlijk moet ik niet naar bed maar dat gaat niet lukken,want die rust heb ik toch echt nodig.Ik hoop dat Remy wat ruimte kan maken zodat de pijn over gaat,na 7 weken ben ik het wel beetje zat aan het worden.En wil de paracetamol voor later bewaren.
Ik weet best dat er nog veel meer pijn zal komen maar daar wil ik nog niet aan.
WE gaan een koud weekend te gemoed,voor de kinderen leuk en alle schaatsfans,maar voor mijn gewrichten hoeft het niet,maar die hebben het niet voor het zeggen!
Een echte ouderwetse winter zoals dat gezegd wordt,geniet ervan zover dat lukt voor jullie allemaal.

1 opmerking:

  1. Lekker binnen blijven meis, als dat beter is.
    Geniet van het weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen