dinsdag 5 januari 2010

even aanmelden??

Daar ben ik weer,het jaar is al weer 5 dagen oud, na een gezellige jaarwisseling en een drukke nieuwjaarsdag,wij hadden de fam.Gerritse nieuwjaarsborrel bij ons thuis,maar is weer allemaal gelukt,we hebben het weer mooi allemaal gedaan!
2 Januari naar Lievelde geweest ,daar wonen de Asline,Wilfried,Lishu en Yaulin, waar wij mee naar China reizen,nieuwjaar wensen ,was een gezellige dag,waar de meiden ook van genieten.We alvast een beetje konden dromen naar onze china reis.
Terug hadden we heel wat sneeuw maar na een drie kwartier rijden was de weg helemaal schoon,het was echt plaatselijk!
Zondag moest er opgeruimd worden,boom weer weg alles weer kaal,opbergen voor volgend jaar?
Schoonmaken dit viel niet mee toch moest de kamer goed onder handen worden genomen, in twee dagen doen dat kon ik even niet trekken. Dit zijn van die dingetjes ,eigenlijk niet belangrijk maar loop je toch tegen aan, en blijft nog wel moeilijk om soms te accepteren,al weet ik dat er misschien wel een tijd komt dat het helemaal niet kan dus moet ik eigenlijk gewoon blij zijn dat ik het toch nog mooi zelf kan,en dat ben ik ook eigenlijk wel!
Mijn arm blijft helaas een beetje zeuren de ene dag meer dan de ander als ik er van baal neem ik even een paracetamol,want ik moet zeggen dat je het soms wel een beetje zat wordt die zeurdige pijn.
De meisjes zijn weer naar school,geen zin natuurlijk!Vakantie lekker lui doen,laat naar bed en uit bed nu weer in het gereel ,vind ik ook wel weer lekker.Eigenlijk de gewone dagelijkse dingen dat is waar ik toch zo van blijf genieten.
Morgen arbo arts eens kijken wat we kunnen gaan regelen voor de komende tijd.
Mijn gedachten zweeft soms naar de toekomst maar weet dat ik dat niet moet doen,stapje voor stapje is eigenlijk het beste maar een mens houd altijd wensen en dat is eigenlijk hoop wat ik heb!
En bid en geloof dat God mijn blijft helpen door mijn te dragen en mijn te leiden aan zijn hand,en met de liefde van mijn gezin(mijn kanjers) en de mensen die mijn lief zijn is dit ook een drijfveer voor mijn om door te willen.
GELOOF, HOOP EN LIEFDE.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Goed dat je zo genoten hebt van de feestdagen, dat moet natuurlijk ook. Heerlijk dromen over naar China, dat is toch een prachtig vooruit zicht.Ja de meiden weer naar school en iedereen in het gareel. Weer een beetje tot rust komen. Ben wel benieuwd wat de arbo arts gaat zeggen,maar denk wel goed aan je zelf hoor.
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lieverd, nagenieten en dromen over alles wat geweest is en wat komen gaat.
    Fijn dat je huis weer schoon is, en alles weer een beetje in de pas loopt.
    succes morgen bij de arbo-arts, maar pas zeker goed op jezelf, niet te hard willen lopen. en wat je wil gaan doen, in een rustig tempo opbouwen.
    Je moet nog langer mee....!!!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lief,
    Welkom in het jaar 2010! Had je gisteren al een beetje gemist, ga ik je as maandag zien??
    Wil natuurlijk een beetje meedromen met China-reis!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen