maandag 18 januari 2010

nieuwe week,spannende week!

Zo de week draait weer ,Eef als huisvader en gewoon naar zijn werk, heeft het enorm druk ik ben zo blij dat hij dit ook allemaal weer op zijn schouders neemt en met alle hulp van mijn schoonzus en zus en zo af en toe andere helpende handjes,draait het huishouden gewoon door en kunnen de dames gewoon hun dingen doen, terwijl ik vaak maar zit "in opa zijn stoel",puzzel en af en toe een dutje doet,al gaat het lopen met de rolator steeds beter als ik op gang ben zeker en oefen zo af en toe door te lopen en dan mijn steuntje even los te laten,gaat moeizaam maar lukt wel,niet pijnloos maar het lukt!!Slapen is nog niet alles maar soms heb ik eigenlijk meer pijn in mijn arm dan van mijn scheurtje in het schaambeen,en een rugslaper ga ik niet worden?
Maar vannacht ging het iets beter van liever lee wordt je zo moe dan ga je gewoon slapen denk ik??
Vandaag weer met het spulletje begonnen voor de ct scan,morgen vroeg op voor mijn om op tijd aan het ochtend programma te beginnen,maar ga ervoor want wil toch echt weten hoe het nu daar binnen is,wordt het startte of nogmaals goed uitslag,dit zou natuurlijk een wonder zijn.Is het eigenlijk nu al!!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Monique we gaan voor dat wonder morgen ik wacht met spanning af.
    Heel veel succes hou je taai en slaapze vannacht we horen wel van je.

    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Fijn te horen dat het al met al weer een beetje beter gaat. Wel rustig aan doen he. Natuurlijk gaan alle kaarsjes weer voor je aan en hopen we (weer) op een mooie uitslag. Dat het spannend is voor jullie is heel logisch, dat zal nooit meer veranderen. Hoop dat het zandmannetje nog even langskomt deze week zodat je toch wat kan slapen. Vraag aan Bos nog voor je arm he, misschien kan ze wat voor je regelen.
    Wij wachten ook in spanning af op hopelijk mooie berichten.
    xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,

    Succes morgen en nog veel meer succes woensdag als je de uitslag krijgt............ .
    Spannend, spannend, spannend!
    Hoe laat krijg je de uitslag?
    Hoe laat staat t op je blog?

    We leven mee en kijken met je mee uit naar die goede uitslag, had je het maar allemaal zelf in de hand.

    Toi toi toi

    kus Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes vandaag, lieve meis.
    Denk aan je..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief, ik denk aan je!!!!

    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen