dinsdag 19 januari 2010

ochtendje ziekenhuis

Zo kwart over acht zaten we in de auto en om half een waren we thuis.
Het aanprikken van de PAC kostte even wat moeite zoals de verpleegkundige zei we moeten hem nog leren kennen.
Naar de ct scan makkie zo met dat lijntje,daarna naar de trauma-poli,daar waren we niet alleen en duurde best lang.allemaal breuken van de gladheid??
Doordat we een verse ct scan hadden konden we direct goed kijken hoe het bekken eruit zag en konden goed zien dat het schaambeen gebroken was,dit heet een scheurtje maar was wel door gescheurd!Flinke val gemaakt zij de arts,de behandeling is het zelfde rust en alleen doen wat mogelijk is en een breuk duurt 6 weken over 6 weken gaan we het weer bekijken.Het voordeel is dat het daar onder flink doorbloed is en dat hopelijk de genezing bevorderd.
Vanmiddag kwam Remi langs en heeft de arm nogmaals behandelt en we kijken weer op vrijdag verder.
Dat was weer een medisch dagje,en mijn kanjers lopen overal zo tussendoor met hun gewoon huiselijke dingetjes heerlijk ze doen het zo goed of is dat weer te goed?
Op weg naar morgen weer een spannende dag,wat gaat ze ons vertellen?
Ik hoop een lekkere nacht zodat ik weer sterk in mijn schoenen sta om deze uitslag weer te ontvangen!Wat het ook weer worden zal?
Zodra ik de kracht en moed heb ga ik het jullie schrijven.

5 opmerkingen:

  1. Hier komen jullie vast ook weer doorheen.Sterkte, we duimen voor een goede uitslag.
    Ed Tess en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique, wat een toestand allemaal maar ik weet zeker ook hier kom je weer uit.
    Het zal even tijd kosten dat moet dan maar moet je maar denken. Morgen veel succes ik zal aan je denken.
    Groetjes en een dikke knuffel,
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toitoitoi Monique, we denken aan je.
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge lieverd,
    Er brandt een kaarsje en ik duim heel hard voor een goede uitslag.
    Fijn dat het gisteren goed gegaan is.

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zus ja het was een lange zit maar met het kletsen enzo ging het toch wel snel hé
    op naar morgen we gaan er weer voor met zijn allen dikke kus denk aan jou x

    BeantwoordenVerwijderen