woensdag 20 januari 2010

ONGELOOFLIJK WONDER

Vanochtend per rolstoel naar het ziekenhuis,fris maar wel lekker,even een bakkie op de afdeling en toen naar dr.Bos.
Tijdens het wachtte in de wachtkamer ging het zonnetje schijnen,was dit het sein,toen we buiten liepen zat alles dicht met mist.
Daar gingen we weer naar binnen,wat kregen we te horen?
Het is niet te geloven maar op de ct scan nog geen zichtbare veranderingen vegeleken met okt.
Mijn bloedwaardes waren nog hetzelfde als dec. wat kleine verschillen maar dat is normaal dat heeft iedereen.
Ongeloof,blijschap en het gevoel van yes toch dat zonnetje wat vertelde dat het goed was?
Hij geeft me weer de kracht die ik nu zo hard nodig heb!
Natuurlijk is het jammer dat ik niet kan doen wat ik allemaal wilde doordat dat met het lijfje niet gaat maar stiekem hoop ik dat mijn lijf zich nu ook weer super herstel en ik de laatste weekjes van de vier weken tijd die ik weer heb gekregen wel wat meer uit de voeten kan.
Maar dit gaat echt over en dat kunnen we helaas van de kanker niet zeggen.
Ik ga er weer voor vier weken met mijn kanjers,Milou mijn kleine meisje 10 jaar 31 jan. en hopelijk haar kamertje af maken in deze tijd dat verdiend ze ,door mijn wordt het steeds uitgesteld!
Open dagen school voortgezet van Lianne en muziekexamen ik ga het allemaal weer doen hoop ik!!
De kaarsjes zijn weer gezien ,lichtjes van hoop op de toekomst voor mijn en mijn kanjers en de mensen die mijn lief zijn.
Vanbinnen jubelt het echt en voel me supergoed hierdoor.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Wij jubelen mee!!!!!
    Heel veel liefs,
    dikke knuffel,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nieuws, lieverd.
    Ik ben echt blij voor je...!!!
    Geniet van de komende weken, maar knap vooral goed op.
    Je kunt het...!!!

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Monique super joh wij zijn erg blij voor jullie en dat andere gaat echt wel over even lastig maar dat kun je ook wel weer heben na zo'n goed bericht.
    Nou slaap maar weer lekker vannacht lieve groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey kanjers.....super blij voor jullie.....dit heb je weer alvast te pakken....;liefs elly en de mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeah, Kanjer!
    Wat 'n heerlijk nieuws!!!
    Ik ben zo blij dat je weer even opgelucht adem kan halen. Super meid!
    xx, Linda
    (Zo, kaarje kan weer even wachten)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig nieuws!
    Dat het zo maar een tijd door mag gaan ,he!
    Wat zal dit een opluchting voor je zijn,hou vast dat gevoel!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Monique, o wat super super super fijn voor je, weer ff lekker slapen vanacht , heerlijk weer even verder durven kijken,
    knuffel, Jolanda.vG en meiden, oke en Cor ook natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. DE HELE MIDDAG ZITTEN WACHTEN OP DIT ENE....
    WAT ONGELOOFELIJK GOED VAN DAT LIJF VAN JE,
    DIKKE KNUFFEL, ELS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet even niet wat ik moet zeggen, echt geweldig nieuws Monique!
    Heb de hele dag aan je zitten denken, af en toe de comp aangezet om te kijken of je al iets op je blog had gezet,,,,,,,,,,,,, ,
    Het is de moeite waard geweest om te wachten op dit goede nieuws!!!

    Hoop dat dit nieuws je weer kracht gaat geven voor je herstel.

    Wat zal jij vannacht heerlijk slapen!!!!

    Kus Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In Ambacht Jubelen, juichen en springen we mee! FANTASTISCH!!

    XXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit moet je toch weer goede moed geven.....wat een geweldig bericht! Ik hoop van harte dat je snel weer hersteld bent van je uitglijder...genieten maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. monique wat zijn we blij met deze uitslag!
    en hopen dat het nog heel lang zo door mag gaan.
    en een dikke kus van je peet tante en ome, Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toppie joppie,en je dochter gaat oranje nog wel eens vertegewoordigen.En dan kan ik zeggen dat is de dochter van mijn lieve collega.liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen