zaterdag 23 januari 2010

weekend

Zo zijn we weer in het midden van het weekend,de dames schaatsen een moment om even bij te schrijven.
Twee weken heb ik erop zitten met het botscheurtje van mijn schaambeen,het gaat vooruit maar heel langzaam, normaal staat er voor een breuk ook 6 weken dus moet ik geduld hebben maar daarin ben ik niet zo'n goed bemerk ik.Mijn stemming is niet altijd even gezellig,doe mijn best maar voel me zo nutteloos op dit ogenblik.Heb reuze hulp van Eef en al die helpende handjes die mijn aangeboden worden.En doordat ik niet geweldig kan slapen is ook een mede oorzaak denk ik?Tobben heet dat,liggen,zitten ,even lopen ,beetje hangen in de kussens,radio aan dan weer uit en zo gaat het in de nacht!!
Vrijdag heeft Lianne weer bericht gehad van de KNVB dat ze door is na de wedstrijd van maandag,daar waren 38 spelertjes vaarvan er 16 door gingen,en onze kanjer zat er weer bij!Datum zijn weer gepland tot eindtoernooi in juni.Heeft ze weer voor elkaar onze puber dochter,wat veranderd mijn kleine meisje.
Milou blijft gelukkig nog even klein, hoop ik,volgende week haar verjaardag,weer een mooi feest voor haar en voor mijn!!Nog even wat voorbereidingen met mijn zus naar de stad in de rolstoel om voor haar kadootjes te kopen.
Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Ja, lieverd, het valt niet mee, toch sla jij je er heel kranig doorheen.
    Neem het dag voor dag en geniet van alle dingen die wel goed gaan.
    Zoals van jouw kanjers...!!
    Fijne zondag, en veel liefs.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo het weekend is weer voorbij en nu maar
    weer hopen dat het weer wat makkelijker gaat met het lopen het valt niet mee in een rolstoel! maar ook dat gaat weer voorbij! liefs map en geer

    BeantwoordenVerwijderen