zaterdag 13 februari 2010

5 weken na mijn val

Het gaat best goed met het lopen zelf zonder kruk in huis lukt het al een beetje al is het met kruk wat makkelijk en minder inspannend.Gisteren even naar de winkels met mijn zus ,was lang geleden gezellig een lekker bakkie koffie met wat lekkers!
Het jammer is dat ik best wel snel moe ben en af en toe een dutje in de stoel doe,hoop dat het is dat mijn lijf nu even denk zo nu kan ik even uitrustten en moet ik het maar even toegeven. Maar maak me ook wel zorgen om of het toch niet de kanker is die de vermoeidheid veroorzaakt.
Mijn lever steekt af en toe en bij rare bewegingen vind hij het ook niet leuk.Wat meer last van mijn maag.
Mijn arm gaat redelijk is wel nog aanwezig, hellaas.Maandag wort daar weer aan gewerkt.
Het lekkere is dat ik op mijn zij kan slapen en dat al veel betere nachten geeft,nu nog zonder armpijn dan kan het echt uitrustte worden.
Wat een klaagverhaal,terwijl ik eigenlijk helemaal niet wil klagen maar soms heb je dat wel eens!
De dames zijn schaatsen ik ga volgende keer hopelijk weer mee de laatste echt les daar wil ik wel bij zijn natuurlijk!
Ik ga zo een beetje de dingen in huis weer oppakken en hoop en bid dat dit zo mag blijven de komende tijd,op naar woensdag,zou het wonder nog steeds duren of komt er weer een scherpe steen op mijn pad na deze bocht ,maar al is hij scherp toch ga ik er weer over,dat is zeker!
Voor mijn kanjers!!!
Zonder chemo naar china wat zou dat een wonder zijn!!

5 opmerkingen:

  1. Je doet het heel goed, lieverd..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve Monique,
    Ik vind het toch altijd weer zo knap van je dat je er een positieve draai aan kan geven.
    Blijven doen hoor!!!! En woensdag gaan de kaarsjes weer aan.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve meis,
    FF succes wensen voor morgen....zet hem op hé!!
    Denk aan jou.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Monique we hebben je blog gelezen
    En begrijpen dat het weer spannend is
    Maar leven met je mee de kaars brand nog
    steeds en met dat vertrouwen van jou moet
    het goed komen! liefs Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Monique,
    We gaan weer de kaarsen laten branden op een hele goede uitslag. Je hebt 't zo verdiend om weer even de zon te zien!
    Morgen in gedachten bij je! Sterkte!
    xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen