dinsdag 16 februari 2010

op naar morgen

Vandaag bloed laten prikken door mijn port a cath en ging een ene keer goed,hij deed het nu eindelijk zoals dat hoort.
Morgen al om kwart voor negen voor de APD en daarna naar dr. bos voor de uitslag wat gaat het worden morgen moeten we startte of mag ik weer 4 weken rust,wat zou dat mooi zijn te mooi omwaar te zijn.
Bedankt voor jullie lieve woorden en laat de kaarsjes brandde ik hoop op dat zonnetje achter die wolk die mijn gaat zeggen dat het goed is.
Naar bed even slapen wat gelukkig een stukje beter gaat,met een paracetamolletje en dan hopelijk morgen weer fris opstaan.
Ik kom het jullie morgen vertellen.

2 opmerkingen:

  1. Succes vandaag lieve meis.
    Denk aan je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique, ff feliciteren hoor, net van je buurvrouw gehoord van de mooie uitslag, geweldig, maak er weer een mooie dag van,
    knuffel van de westlander. Jol.

    BeantwoordenVerwijderen