dinsdag 23 februari 2010

kinderloos

Even een nachtje zonder mijn meisjes,is erg stil maar hun hebben het zeker naar hun zin.
Lianne vandaag in het hotel van de Valk in Nootdorp gebracht voor de KNVB wat een beleving voor haar,zo luxe hebben wij nog nooit geslapen in nederland.
Milou slaap drie huizen verder bij haar vriendinnetje kon niet echt beslissenhier of daar maar na overleg tussen de dames werd het toch bij haar want ze gaan om en om doen is de afspraak.
Heel raar zo met zijn twee zonder kletsende miesjes in ons huis geen kolonisten van de lage landen deze vakantiedag,wat al heel wat dagen gespeeld is door mijn en Milou.
Samen op de bank en nee we zijn niet uit eten geweest gewoon stamppot andijvie is ook lekker en de vakantie voor de zomer geboekt,want ook dat moet alvast geregeld zijn want na onze droomreis naar China wil ik graag van de zomer nogmaals naar Oostenrijk de natuur is zo mooi daar!
Ik moet zeggen dat ik bijna anderhalve dag geen echte pijn meer heb ik n mijn arm wat een verademing maar ben nog niet zeker dat het weg blijft zou wel mooi zijn, kan ik mijn conditie weer opbouwen en lekker slapen is ook zo fijn.Even kijken of we nog een plak winnen op de spelen en dan ga ik mijn mandje in,en weet ik dat ik morgennacht weer naar mijn meisjes kan kijken voor ik ga slapen.

4 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat het weer beter gaat.
    Nee jammer geen gouden plak, maar gelukkig wel een bronzen, ook al valt hij nu een beetje in het niet.
    Hoop dat je toch goed geslapen hebt ook al was het stil in huis.
    Vandaag weer anders.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En? Al iets voor de zomer gevonden? Wij zijn van plan om in het het voorseizoen naar ouddorp te gaan. Heb er nu al zin in... Nog even de zon en de warmte afwachten... en de baby natuurlijk (is wel zo handig ;-)).

    Hoop je snel weer te zien... Kus
    Mag je binnenkort weer baby's badderen?? Misschien heb ik er wel één in de aanbieding... hahaha... XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Monique wat fijn van die uitslag en ik vind het ook erg fijn voor je dat je arm minder word want je word zo moe van een constante pijn dus kom maar op met die nachten zou ik zo zeggen rust dus maar goed uit want dat heb je zeker nog wel nodig.
    Een dikke knuffel en ik zie je ook de groetjes aan Eef en de kids

    Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Monique,
    Wat heerlijk dat de uitslag weer zo gunstig is. Ongelofelijk. Maar gelukkig dus wel waar!
    En ik hoop van harte met je mee dat de pijn in je arm vanaf nu wegblijft.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen