maandag 1 maart 2010

aftellen??

Dat is wat we vanochtend zeiden toen ik de dames wakker maakte,nog 7 weken en dan gaan we die mooie reis maken,maar ze hadden meer van zolang weer naar school!
Vandaag uitslag cito ook spannend?Eigenlijk weet ze het al wat ze wil.En weet ik dat ik haar met die grote rugtas naar de middelbare school ga zien fietsen,en ga ervoor om dat ook bij mijn kleine meisje te mogen meemaken.
Natuurlijk heb ik wensen naar de reis naar China, maar wie heeft er geen wensen?
Ik zal ze niet uitspreken, maar in mijn hart hoop ik dat dit wonder gaat gebeuren.
Ik heb afgelopen weken soms wel een dag of twee geen pijn gehad in mijn arm,wat heerlijk is dat. Maar helaas ook wel tijden met flinke pijnen ,heb nog nooit zoveel paracetamol genomen als dit jaar,zo voelde ik me het weekend met name zaterdagavond erg beroerd en wat dat dan is kan ik niet mijn vinger op leggen.Natuurlijk veroorzaak die pijn ook weer angst en gaat mijn gedachten verder dan ik moet doen de eotes lopen dan even hog op. Maar van de pijn wordt de vermoeidheid ook erg,ben dan even niet gezellig voor mijn kanjers,waar ik dan weer zo van baal, al doe ik echt mijn best!
Straks op de fiets naar Remi want inderdaad dat gaat gelukkig weer goed lopen en fietsen op mijn tempo maar het gaat,zelfs al met Milou een middag gewinkeld gezellig samen was echt leuk we zijn al op de voorjaarkleding uit geweest,zomerjas hebben we ook al dus voor haar kan het voorjaar beginnen want ze kan haast niet wachtten om dan de kleding aan te doen.
Lianne had trouwens geweldige dagen gehad bij de KNVB hele ervaring,telkens ander kleding en regelmaat ze was heel moe maar deed absoluut niet onder bij de grote meisjes,maar dat zegt elke moeder van haar kind,ze heeft hier zoveel zin en plezier in dat zie je echt aan haar!
Ik hoop van de week mijn planning te kunnen volgen een week vooruit denken moet wel kunnen,
Even langs de afdeling morgen en hopen dat Ans daar nog is met haar dikke buik en natuurlijk even koffie bij mijn collega's.Afspraak makn hoe we hetweer opbowen om t erken want dat is ook wat ik weer wil gaan doen.
Vrijdag korenfestival mee zingen in De lier met mijn kerkkoor waar we nog flink voor moeten oefenen vanavond en de contoles in het ziekenhuis voor mijn schaambeen en nog allelei andere dingenbezig zijn dat is wat ik wil liefs zonder pijn,dus dadelijk op de fiets naar Remi en hopen dat het echt steeds meer dagen zonder pijn worden.
Fijne week allemaal en pluk de dag en geniet van de kleine dingetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, heel fijn dat jij je steeds beter gaat voelen.
    Ja, je mag echt af gaan tellen voor de vakantie....geweldig!!
    Maak met elkaar maar veel voorpret, een hele goede basis voor een geweldige tijd, want dat moet het natuurlijk wel gaan worden.
    Vorige vakantie moest je alleen voorpret maken, maar nu feest en met zijn allen veel pret, wat wil je nog meer.
    Meis, ga er helemaal voor en geniet volop van alles wat er op je paadje komt.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique wat vervelend dat die arm
    zo zeer blijf doen!Maar daar zal toch
    nog wel wat op gevonden worden.Maar je
    blijf gelukkig altijd positief en dat
    vinden we knap van je.Tel lekker af voor
    je vacantie! en geniet van elke dag!
    Liefs Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen