zaterdag 20 februari 2010

weekend en voorjaarsvakantie

Moet eerlijk zijn dat door de pijn in mijn arm ik niet goed kan genieten van mijn mooie uitslag die ik heb gekregen.
Gistren daardoor weer behandeld en heb een ,accaputuurnaaldje,in mijn oor gekregen niet mee geslapen want moest er gisterenavond weer uit.
Na een onrustige nacht met nog veel pijn ben ik vanochtend begonnen met een paracetamol en zakt de pijn eindelijk nu afwachtenwat er werkt,ik hoop dat het naaldje geholpen heb en dat dit weer even de laatste paracetamol is geweest,zodat ik lekker kan genieten deze week,logeetjes bij de dames.Lianne gaat trouwens plotseling, twee dagen met de KNVB, trainingsdagen voor meisjes onder de 14 meedoen,dit omdat er een aantal meisjes op vakantie zijn, en haar eigen coach wel vond dat zij het aan zou kunnen om met die meiden mee te doen,trots is ze natuurlijk en heeft er daar super zin in.Zo raar als iemand zou bellen of ze twee dagen mee mocht zou je nee zeggen, maar de KNVB is echt altijd super geregeld en vertouw je dat het allemaal goed gaat.Vind het ook zo knap dat ze ondanks ze de meisjes wel eens gezien heeft maar niet echt kent gewoon meedoet,voor haar gevoel de weg naar de topvoetbal.
Milou blijft keer bij ons logeren wil ze het liefs thuis dus is prima,veilig onder moeders vleugels?
Mijn kleine meisje.
Vandaag ga ik weer op de fiets proberen,ben benieuwd hoe dat gaat,lopen gaat goed nog niet zoals het hoort maar ben super trots op mijn lijf dat hij zich toch in 6 weken herstel,mijn lijf heeft het weer mooi zelf gedaan.
Allemaal een fijn weekend en vakantie voor degene die vakantie hebben.

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieve meis,
    Ik hoop toch echt dat je klachten met de dag minder gaan worden..!!
    Zo af en toe een paracetamol geeft helemaal niks hoor.
    Nu lekker genieten van de vakantie week met de meisjes en alle bijzondere dingen die zich voordoen.
    Dagdag, liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique,

    Vervelend dat de pijn je ervan weerhoud te genieten van 't goede bericht wat je deze week kreeg!
    Hopelijk geeft de voorjaarsvakantie voldoende afleiding.
    Ik herken je in het bericht dat je Lianne "zomaar" aan een vreemde toevertrouwt en vind het knap dat er zo mee omgaat!
    Ouder van een kind dat sport op hoog niveau is ook heel wat en je gunt het je kind zo om er van te proeven.
    Prettige vakantie met je kanjers.

    Liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen