vrijdag 5 februari 2010

Vandaag wat oefeningen gehad om mijn spieren weer wat sterker te maken,het gaat best goed maar wordt wel gezegd dat ik het wel rustig aan moet opbouwen,en fietsen en auto rijden mag pas over twee weken.Mijn arm gaat langzaam beter al moet ik nog afwachtten want het is al wel eens meer een dag of twee goed gegaan en toen ging het weer mis,ook daar doe ik trouw mijn oefeningen voor en zelfs de nachten worden weer leuk, slaap nu al weer beter dan de laatste drie weken dus komt echt goed met dat schaambeen.
Daarna weer op weg naar de uitslag van 19 febr. hoe zou dat weer wezen met al dat gedoe met die breuk zouden we haast vergeten dat er ook nog kanker in mijn lijf zit,eigenlijk wel lekker maar helaas de waarheid is toch dat het er is.
Weekend is weer gevult met name morgen, maar dat gaat allemaal lukken ,want ik wil dat allemaal niet missen en lekker weekend vieren met zijn viertjes.

3 opmerkingen:

  1. Hi Monique,
    mooi dat het steeds weer wat beter gaat.
    Natuurlijk is die rotziekte er nog, helaas!
    Maar we gaan zo zachtjes aan de kaarsjes weer te voorschijn halen en gaan weer hopen op het beste.
    Fijn dat het slapen ook weer beter gaat, je hebt nogal een achterstand.
    Dus slaap maar weer lekker en een fijn weeked!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn zo!lekker genieten het weekend. liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Monique,

    Ben blij te horen dat het weer beter met je gaat en je de nachten ook beter slaapt. Je nachtrust is zo belangrijk om te herstellen!!
    Heerlijk dat je daardoor weer een beetje kunt genieten.
    Op naar de 19-de februari.

    Liefs Monic XX

    BeantwoordenVerwijderen