woensdag 17 februari 2010

Wat het zonnetje vertelde vanochtend?


Ja, hij scheen in volle overgave mooi helder,tot een uur of 11,mijn gevoel hoopte dat het zonnetje weer het goede bericht was en inderdaad,het mooiste bericht van vandaag kwam ,alles nog rustig in mijn lijf,echt wonderbaarlijk,Ik ben ongelooflijk blij en dankbaar dat ik weer vier weken verder mag zonder chemo,.Op de vastenkalender van de kerk stond op de dag van vandaag :Wonderen gebeuren als je er in geloof.
Mooie toepasselijk spreuk voor vandaag.
Geloven wil ik er in maar ook moet je hoop hebben op wat er komen gaat,en de liefde die voel en krijg van mijn kanjers en al de mensen die dicht om mijn heen staan en mee leven met deze spannende tijden.
Ik ga weer vier weken erbij krijgen en ga ervoor, genieten van mijn kanjers en gewoon de dagelijkse dingen.Misschien weer werken na volgende week?
We gaan het zien,deze steen achter deze bocht, was gelukkig glad en gaaf deed geen pijn maar geeft vreugde en weer een beetje vrijheid van leven.
Al die kaarsjes die lichtpuntjes houden we vast!!

15 opmerkingen:

  1. Ha nicht,

    Weer van harte hoor.Geniet van alles om je heen. 4 weken rust erbij in je lijf, dat is een fijne opsteker!!!!

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieverd,
    Proficiat, ik wist het...!!!
    Heerlijk zulke goede berichten. daar kun je weer verder mee.
    Nu nog goed opknappen van de laatste vervelende loodjes van de val.
    Pas goed op jezelf hé, niks forceren.
    Dikke kus Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie, gefeliciteerd. Geniet er nog maar eens 4 weken van.
    Ed Tess Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,

    Hoera!Hoera!Hoera!
    Dit heb je maar weer,wat zal het een opluchting zijn!
    Nu maar lekker genieten van alles en iedereen om je heen.
    En dat werken......zou je dat nu wel doen?
    Ik mail je binnenkort.

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Geweldig,geweldig echt ongeloofelijk!!! Ik zag de zon al schrijnen vandaag en dacht gelijk die is voor onze lieve Monique, en jahoor!!!!!!
    Ben zooooooo blij voor jouw en je familie en iedereen die zo dicht bij je staat!!!

    Hoop dat dit je weer veel kracht mag gaan geven om door te gaan. Knap snel op want we missen je op de afdeling.

    Knuffel Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,

    Wat een super goed bericht!! Die kan je mooi weer in je zak steken. Ga zo door en ik hoop nog een heleboel van zulke berichten te horen.
    Liefs, Ada JvR

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Truus en Rien17 februari, 2010

    Lieve Monique,

    Van harte gefeliciteerd weer met dit goede bericht. Geniet van iedere dag en je zal zien dat het weer lente gaat worden. Geniet van je kanjers en kijk uit naar jullie China-reis,

    Heel veel lieve groetjes van Truus en Rien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique
    Wat een fantastisch nieuws meid. Maar je bent ook een vechtster en je weet voor wie je het allemaal doet ..je kanjers en je mannetje Eef. Monique hou het vast dat fijne gevoel en ik geloof dat wonderen echt bestaan. Liefs tante Thea en ome Martien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha lieverd,
    alle kaarsjes hebben weer geholpen wat een geweldig nieuws,zal het misschien toch lukken om china te halen zonder chemo's?Geniet in ieder geval weer van deze super uitslag samen met je meiden en natuurlijk met Eef. groetjes en een dikke knuffel Anneke Boks

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik GELOOF in, HOOP op en BELEEF wonderen met jou! FANTASTISCH nieuws... Op naar China!

    Love you! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Monique Eef en kinderen

    Wat een geweldig nieuws.
    Ben zo blij dat je weer even opgelucht adem kan halen.

    Gr Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Monique,

    Wat een goed bericht opnieuw! Herlijk dat je weer 4 weken zonder chemo erbij krijgt meid!
    Geniet ervan met jou kanjers.

    Dikke kus
    Monic XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super!! Ik ben echt heel blij voor jou en je naasten. Dit moet voor jou een geweldige steun in de rug zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. fijn zo Monique.Lekker genieten.Lees ook dat je minder last heb van je arm!Hopen dat de je nu een rustige tijd krijgt voor de grote reis.Je hebt het zo verdient liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen