maandag 22 maart 2010

druk weekend maar wel super

Even voor ik weer ga repeteren met het kerkkoor voor de paaswake,want dat komt er weer aan bijna Pasen 2010.
Het weekend is Lianne gevormd,het was zo mooi gevoel om dit met haar te mogen doen en hoop dat ze ooit het vertrouwen erin krijgt wat ik ook heb,maar als je puber ben is dat allemaal toch anders.
Gistren visite gehad gezellig gegeten met zijn alle.
Vanochtend gewerkt was weer goed gevoel daar te zijn ga weer rustig opbouwen naar 6 uur volgende week,even een klein dutje op de bank,lijk wel bejaard maar even een half uurtje doet nog wonderen, en dan kan ik er vanavond weer tegen ,met alles wat er op het programma staat.
Milou kwam thuis met een super mooi rapport deze cijfers heb ik nooit gehad ze was zo blij dat de 6 een 8 geworden was en had 6 negens echt een kanjer,wat super dat ze zo mooi op deze manier door alles heen gaat wat er allemaal gebeurd in haar leventje.
Voel me best goed heb het gevoel weer wat meer energie te krijgen,gaat langzaam maar komt weer terug en dat is wat we willen.
Mijn arm is rustig morgen weer naar Remi,want we hebben het toch gevonden hoe te behandelen.
Ik geniet van al deze gewone dagelijkse dingen en ben dankbaar dat het allemaal weer steeds beter voel,de binnenkant kunnen we niet zien maar daar moet ik op vertrouwen is makkelijk gezegd dan gedaan!
Deze week weer heel wat op de kalender en gaan we gewoon even doen allemaal!!

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat het allemaal zo goed gaat!
    Ja, ben maar met een groot hart trots op die kanjers van jou, ze verdienen het.
    Het wordt de komende dagen echt lente weer, geniet van alle dingen die je moet en wil doen.
    Met de zon er bij worden het fijne dagen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique fijn dat je weer een
    goed bericht heb En zo gaat je droom
    steeds dichter bij komen! en nog
    gefeliteerd met je dochter der vormsel
    En ook met je kleine meis de goede
    rapport het is een kanjer! Liefs van
    Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen