woensdag 10 maart 2010

vandaag gaat de computer naar de dokter

Dit apparaat moet vandaag even weg weet niet of we hem weer gelijk mee krijgen.
Jullie horen wel weer als hij terug is.
Met mijn gaat het redelijk,ik wil eerlijk zijn want ik heb duidelijk betere dagen gehad zit ook in twijfel of ik eerder met bloed prikken ben daar nog niet overuit,misschien wel omdat ik bang ben voor de uitslag vanwege wat ik allemaal voel in mijn lijf,geen goed voorgevoel.
Vandaag krijgen we prikken voor china met zijn viertjes en Milou ziet er zo tegenop houd daar helemaal niet van arme kleine meisje, en ik eigenlijk ook een beetje maar meer of ik geen bijwerkingen ervan krijg want dat is nu niet echt het handige moment,maar we gaan w er voor stap voor stap naar China.Dit wil ik zo graag intensief beleven met mijn gezin!!

1 opmerking:

  1. Hoi lieverd,
    Ja, die pc moet af en toe ook zijn onderhoud, maar goed die overleefd het wel hoor, geen zorgen daar voor.
    Succes met alle prikken voor allemaal, niet leuk, maar wel nodig. Denk maar aan alle leuke dingen en dan is het zo voorbij.
    En wat je zorgen, niet zo goed voelen en eerder gaan om bloed te prikken, ja meis jij voelt en kent jouw lijf. Als het je van de zorgen verlost zou ik het zeker doen. De uitslag nu of over een paar weken, zal niet veel anders zijn. Te veel spanning daarvoor doet ook geen goed, niet voor je gedachten en uiteindelijk ook niet voor je lijf.
    Lieverd, goede moed en een dikke knuffel.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen