dinsdag 13 april 2010

beetje lente

Een beetje want de temperatuur is toch wel erg laag.
Gisteren weer even gewerkt ging lekker, voelde goed,Daarna die middag naar de fsio. om de nek los te maken ,dat duurt even volgens gaat haar want is erg hard allemaal.Ze komt vrijdag ook nog even langs om te proberen het toch losser te maken en als Eef er is het aan hem te leren.
De china papieren zijn in orde weer gelukt ,nu lukte het wel om zelf te scannen en te verzenden wordt nog wat met mijn op dit gebied.
Vandaag een rustig dagje mijn vriendin,oud collega was gezellig op visite vandaag en vanmiddag is mijn schoonzus weer aan het poetsen geweest wat een verwennerij!!Lekker even thee gedronken in de tuin.
Voel me best steeds sterker worden en mijn energie komt weer terug.Samen met Remi gaat het me weer lukken Al moet ik het zelf doen en dat kan ik ,zegt hij? Dat vertrouwen is er nog niet echt ,na zoveel dalletjes van de laatste tijd.Maar ga er weer voor ,op naar vrijdag!!

2 opmerkingen:

  1. Zo is het meis, elke stap vooruit is er weer een..!!
    Ja, in de zon en uit de wind was het heerlijk.
    Geniet van elke mooie dag meis en pas goed op jezelf.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanavond weer lichtjes avond in ons dorpje!
    Succes, en hoop (de mooie) uitslag snel te horen.
    xx, Linda

    BeantwoordenVerwijderen