zaterdag 10 april 2010

gelukt

De visums zijn gehaald in Den Haag, met mijn eigen geheugen tom tom ,ben ik er netjes gekomen.Hoefden niet in het rijtje kon doorlopen met de briefjes in de hand,gelukkig want het was echt een lange rij.
Heb voor die middag een afspraak kunnen maken bij remi en ben daar geweest met tot nu toe weer goed resultaat ik hoop dat ik het nu vast kan houden ,zou fijn en super zijn.
Weekend zo de bezigheden ,moet bekenen dat ik nog niet echt een brief heb gemaakt wat er allemaal mee moet en nog gekocht moet worden dit omdat ik merk dat ik toch naar de 16de wacht.Vergeet onze site :Familiegerritse.waarbenjij.nu niet bij jullie favorieten te zetten!!
Eerst deze week nog een beetje rustig door heen komen gewoon de dingen doen die gedaan moeten worden .Heerlijk die gewone dingen met mijn gezinnetje.
Eef heeft het druk met overal helpen de tuin bij mijn schoonzus bij mijn moeder komende weken en werken, dus moet ik het even alleen doen maar gaat goed hoor en voelt niet verkeerd!

4 opmerkingen:

  1. Mogge meis,
    Ja kan ik me wel voorstellen, maar dat komt straks wel...!! En dat lijstje met eventuele boodschappen heb je zo ingekocht straks.
    Je bent nu al zover gekomen, de laatste loodjes komen ook helemaal goed.
    Voor vandaag een fijne en zonnige dag, en succes de komende dagen lieverd.
    Het komt allemaal goed...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique,

    Gelukkig dat de papieren voor China nu in orde zijn en alles verder nu geregeld kan worden voor de grote reis!
    En fijn dat Remi je verlichting heeft kunnen brengen.
    Ik wen sje een goede week en geniet tussen door ook van de heerlijk zonnestralen.

    liefs
    Monic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique het komt nu zo dicht bij dat
    het moet wel goedkomen!Daar steken we
    nog steeds iedere dag de kaars voor op!
    En blijven optimist net als jij! HET komt
    goed dat weten we zeker! geniet er van
    met je Eef en je kanjers Liefs Map en GEER

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He zussie natuurlijk ga jij naar china al moeten we je een giga paardemiddel geven en je weet zelf ook dat je het kunt even die vervelende gedachten uit dat bolletje wissen hoor .
    En de 16 gaan we eerst weer als vanouds lekker samen kletsen bij de apd dan vergeet je rest wel even dikke kus je zus

    BeantwoordenVerwijderen