donderdag 15 april 2010

Weer spannend voor morgen

Vanochtend even bloed laten prikken dat ging goed.was weer zo gebeurd.
Morgen weer APD( het bottenmiddeltje) om half negen daarna afspraak bij dr. Bos voor de uitslag.Ik vind het natuurlijk spannend maar weet eigenlijk dat bonze reis naar China gewoon lekker door moet gaan.Maar in mijn achterhoofd hoop ik dat het goed is zodat ik even geen angst voor de toekomst hoeft te hebben en een soort van onbezorgd naar China mag gaan.Heerlijk genieten van onze reis en al de mooie dingen die we gaan beleven.
Mijn binnenste gevoel is erg rustig ,te rustig?
We gaan zien of mijn gevoel goed is maar na alle pijntjes van afgelopen weken heb ik dan weer mijn twijfels.Goed geen gezeur morgen weten we het!!

2 opmerkingen:

  1. Succes meis, ik denk en duim voor je.
    Het gaat goed komen..!!
    En dan op naar een zonnig weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, dat je nog maar heel lang tegen ons aan mag 'zeuren' ,
    kunnen we best hebben hoor, hoop en bid met je mee dat de uitslag weer positief mag zijn,
    gr. Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen