dinsdag 20 april 2010

Een bijzondere werkdag



Vandaag was de mijn werkdag,maar werd een hele andere werkdag dan ik had bedacht.
Rond het koffie drinken kwam Mariska binnen met de woorden, van ik kom je even gedag zeggen Hadden we al gedaan vrijdag dacht ik?Maar super gaaf dat ze nog even gedag kwam zeggen.Er kwamen nog meer collega's koffie drinken welke niet hoefde te werken, en ook vanaf de verloskamer bij ons koffie drinken,volle bak!
Sascha kwam met een taartdoos van patiënt gekregen,was nog bevroren dus konden we nog niet eten.
Kreeg een raar gevoel van onrust,ook kwam Ans met Bas ook even Bas showen, werd er gezegd,natuurlijk is het een super mooi mannetje en om te showen,maar vond het best raar zo allemaal tegelijk.
Daar werd de taart gepakt en deze was dus voor dit moment speciaal gemaakt door mijn collega en haar zus met de tekst goede reis in het Chinees erbij.Gezellig met zijn alle aan de koffie met gebak.
Maar dat was niet alles ik kreeg een grote kaart met een geweldig mooie lieve tekst,welke ik het niet droog kon houden.


Ik ga de tekst niet helemaal hier schrijven ,maar is heel lief,mooi en gevoelig. Dat mijn collega's goed zijn in gouden randjes maken stond er ook in dat weet ik ,voor ons hadden ze een heel groot zakgeld bij elkaar gespaard met zijn alle, wat heel welkom is en we zeker voor ons ze reis gaan gebruiken,zodat ik mooie herinneringen ga mee maken, welke nooit meer af genomen worden,want herinneringen blijven en ook mijn collega jullie blijven altijd in mijn hart en ik in jullie herinnering hoop ik.
De beker voor de afdeling die wij met de afdeling gewonnen hebben met fietsen heeft ons weer een bijzonder moment bezorgd en geven.
Lieve collega's van afdeling 2,natuurlijk ook namens Eef, Lianne ,Milou super bedankt voor dit mooie geschenk.
Boven een mooi plaatje met Bas heerlijk slapend tussen al die kakelende mensen?

Het was een bijzondere dag vandaag.




10 opmerkingen:

  1. Lieve monique,
    Nu moet ik toch ook een beetje huilen... Het was zo mooi! Geniet van jullie reis... Het is jullie zó gegund! Ik hoop je in mei weer te knuffelen... Genieten we nog even na van China.

    Veel liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meis,
    Ja, dat zijn echt de gouden randjes van een bijzondere dag.
    Fijn om zulke lieve collega's te hebben.
    Geniet er van lieverd.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst "wat uit je hart komt, kost geen moeite..." het is jullie zo gegund, we gaan gewoon allemaal mee naar China! Ten tweede, jou gaan we nooit vergeten, maar je blijft nog heel lang bij ons hoor, want nadat ik U2 hoorde in de auto op het moment dat ik naar het werk reed en Joris Linsen met z'n hello goodbye en toen dat oude mannetje van 100.... Monique dat waren 3 knipoogjes van boven.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is jullie zo gegund. liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Wat een geweldige collega's heb je toch!
    Heerlijk dat ze je zo steunen.
    Fijne reis in China en we horen de verhalen vast snel als jullie terug zijn. Ondertussen gaan we de waarbenjij.nu site goed in de gaten houden.

    liefs Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb alweer kippenvel! Wat 'n super lieve collega's heb jij! Maar ze weten vast dat jij dit meer dan dubbeldwars verdient:-D

    Succes met de laatste daagjes thuis.

    xx, Linda

    (goed om je in 't "wit" te zien!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar krijg ik nou kippenvel van!
    Wat een fantastische collega`s heb jij.
    Zoiets doet een mens goed,dat hebben we allemaal nodig op z`n tijd!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique,

    Wat heb jij een fantastisch stel mensen om je heen. Ik raak er zelfs geëmotioneerd van.
    Geniet van de tijd in China.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique,
    ik kon er helaas niet zijn,maar heb wel even aan je gedacht hoor..en hoe je zou reageren..
    Heel veel plezier in China met zijn allen...en blijf geloven in wonderen...ze bestaan namelijk echt!
    Liefs Lisette ( collega 2 zuid)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat ik maar een cursus moet gaan nemen bij jouw collega! Echt een hele mooie taart!! Nog maar een paar nachtjes.... Ik zou zo graag weer mee willen naar dat mooie land! Kus je nichtje Wendy

    BeantwoordenVerwijderen