maandag 19 april 2010

Nog elf nachten

Nog elf nachtjes slapen zei ik tegen Milou en dan zitten we een nacht in het vliegtuig als er geen roet(as) in onze plannen wordt gestrooit?
Zelf heb ik het gevoel dat het gewoon gaat gebeuren en dat de aswolk weg is en het vliegverkeer weer goed draait ,maar dan moet het wel voor a.s. vrijdag weer allemaal draaien zoals het hoort.
Maar daar nog geen zorgen over maken!
Vanochtend gespreksgroep lotgenoten in het inloophuis.
Morgenochtend werken en woensdag een dagje voor mijn moeders huisje gepland om in te ruimen en wat nog nodig is.
De week gaat weer gevult beginnen ewn ik ga lekker genieten van al deze dingen.
Blijf nog steeds ongelooflijk dat het zo goed gaat,en zelf mijn arm werkt mee en gaat echt goed,af en toe nog maar dat is niet erg en is zeker de verdragen.De energie komt heel langzaam terug,en is hopelijk weer op peil als we naar China gaan.Ik ga daar waarschijnlijk ook door op de adrelinen in mijn lijf om dit allemaal mee te mogen gaan maken.

3 opmerkingen:

  1. Ja hoor, lieve meis gewoon doorgaan met aftellen.
    Geen spanning voor het echt nodig is.
    Ik heb vandaag alweer 2 vliegtuigen zien vliegen.
    Succes met alles wat je wil doen deze dagen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,het komt nu echt dichtbij,jullie vakantie.
    Doe een beetje kalm aan,het moet niet zo zijn dat je afgemat op reis gaat!
    Maar wat zal je een voorpret hebben,heerlijk,zo`n reis in het vooruitzicht!

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique wat fijn deze goede uitslagen
    en dat we dat nog maar jaren vast mogen
    houden!!! Maar daar moeten we het
    vertrouwen in houden!! Nu op naar China
    dat woord een groot feest!liefs
    Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen