vrijdag 16 april 2010

Feest in huize Gerritse!!!!!!

Echt feest want waar ik voor gebeden heb enzo op gehoopt had is gebeurd ik mag onbezorgd naar china het geboorteland van mijn kanjers laten zien!Er zijn voor hun!!
De uitslag was dus GOED ongelooflijk zes maanden verder en ze slapen nog steeds!!
Ik zei ,al winterslaap maar nu dan maar een zomerslaap in het zonnetje voor ze?
Ik ben ongelooflijk opgelucht dit is zoveel lekkere voor mijn koppie om te kunnen gaan genieten en er te zijn voor mijn meisjes in hun geboorteland.
Weekend vieren we Eef zijn verjaardag en vanavond ga ik mee met mijn colleggas naar het afscheidfeestje van een collega dus ik feest met jullie bijna allemaal en proost met jullie allemaal ook degene die mijn alleen op de blog nu volgen neem er een borrel op of een frisje met de proost gedachten naar dit wonder wat ik mee mag maken in mijn leven vol met dalletje en heuvels maar zit nu weer op de top!!!

16 opmerkingen:

  1. Ik feest vanavond met je mee... gaan we KNUFFELEN!!

    Kus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. YESSSS, YESSSS!!!!! JOEPIE.... Monique gaat naar China om daar van alles te kunnen genieten:D
    Wat een supernieuws! Trots en blij voor je! Kom nou maar snel die koffers halen want je mag ze lekker gaan vullen en nu ECHT van de voorbereidingen gaan genieten.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, waanzinnig nieuws. Wij vieren dit week-end Stan z'n verjaardag en nemen dus ook een stukje taart voor jouw.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooooooooooooo hè,dat is nog eens goed nieuws!
    Nu maar gaan pakken voor China zonder te hoeven denken aan uitslagen en nare dingen.
    Gezellig feestweekend gewenst en gefeliciteerd met je man z`n verjaardag.
    Have fun!!

    Groetjes Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee Monique wat fijn voor jou en de rest van de familie!!!heb erg aan je gedacht vanmorgen....
    Op naar China !!!!
    fijn weekend
    wilma van meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé goed joh nou dat is inderdaad genieten over 2 weken lekker weg zonder te veel zorgen Hé Monique toi toi toi, en we spreken elkaar gauw.
    Gezellig weekend en tot later

    liefs Merian en de fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha lieverd,
    PROFICIAT....!!!!
    Heerlijk zo'n uitslag, meis wat hoor ik die graag!!
    Nu mag je echt feesten, en aftellen tot China.
    Goed zo begin vanavond maar en het weekend door, lekker genieten hé.
    Meis, maak het goed hé, vanaf nu gaan de komende weken heel snel tot de grote reis. En ook deze weken mag je voorpret maken.
    Dat kan/mag en moet nu echt...!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk, het zit wel eens mee, geweldig wat een fijne dag.
    Op naar China, haal die koffers maar te voorschijn, en vergeet niet van de voorpret te genieten.

    Doei, fijn weekend.
    Jol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Moniek!! Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie Chinareis. Brengen jullie een bezoek aan Lishui?? Ik ben jaloers.
    liefs,
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joepie!! Wat een goed nieuws. Met een goed gevoel naar China gaan is toch echt wel heel erg fijn. Nog twee weken en dan is het zover. Heel veel succes en plezier bij de laatste voorbereidingen.
    Liefs Ada JvR

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG NIEUWS,
    Op naar china meissie, we hebben ervoor geduimd en gebeden maar nu het toch zo is een hele opluchting.FIJN WEEKEND,fijne verjaardag van Eef (want ook voor hem weer een hele opluchting)en vooral blijven genieten van alles en iedereen dikke knuffel,Anneke Boks

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi lieve Monique, wat een fantastisch goed nieuws zeg, te gek gewoon. Maar jij en je kanjers hebben het gewoon verdient. Eerst lekker Eef zijn verjaardag vieren en dan komt het wel heel dichtbij die reis. Geniet van alles!!!!
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Monique
    Je ziet het meid wonderen bestaan nog , en dit is een klein wondertje op zich. Wat heerlijk dat je met zo'n gevoel naar China kan afreizen. Geniet alvast van de voorpret enne proost meid op jou en je gezinnetje .
    Liefs van tante thea en ome martien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve monique en je kanjers gefeliciteerd met deze uitslag wij zijn ongelooflijk blij voor jullie. Geniet van de tijd in China.
    Dikke kus van de fam. S.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Monique!
    Wat een supergoed nieuws!!
    Wat een bijzondere reis gaan jullie maken!
    geniet van alles!!
    Veel liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Monique,

    Ik durfde bijna niet op je blog te kijken en was bang dat je vermoedens werden bevestigd!
    Gelukkig niet!!!!
    Van harte gefeliciteerd met de ze uitslag en maak er een knal vakantie van in China.
    Het is jullie zo gegunt.
    Alvast gefeliciteerd met je mannetje.

    Dikke kus
    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen