zaterdag 17 april 2010

weekend

Bedankt voor jullie lieve reacties,zo mooi dat er zoveel mensen mee leven met mijn ziekte en mijn gezin die hier ook door beïnvloed worden.
Gistren een gezellige avond gehad met mijn colleges,lekker gegeten en we hebben zelfs gedanst op de muziek uit mijn jeugd,disco maar ook de sipmle minds.
Was best laat en vanochtend moest Lianne om kwart voor acht al vertrekken voor de voetbal, daarna ben ik mooi even terug gegaan om even bij te slapen en Milou sliep ook nog heerlijk,Ook Eef was al erg vroeg weg om in Nootdorp de tuin te doen heerlijk weer ervoor.Eigenlijk gewoon nog een dagje weinig gedaan komt wel weer van de week?Vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten heerlijk genieten in de achtertuin,morgenmiddag Eef zijn verjaardag vieren,.
Ik vind het soms nog zo onwerkelijk dat het nu een half jaar zonder chemo rustig is daar binnen dit is echt een wonder weer meer tijd die ik krijg met mijn kanjers.

1 opmerking:

  1. Van harte proficiat met Eef, voor jullie allemaal.
    Maak er maar een stralende zonnige zondag van.
    En ja de drukte komt nog wel, daarom nu maar volop genieten van dit feest weekend.
    Je hebt het verdiend...!!!

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen