donderdag 27 mei 2010

bloed afname

Beetje jammer want mijn poth -a -cath had vandaag nog geen zin,nog in de vakantiestemming, tenminste hij werkte niet we kregen geen bloed,dan maar weer uit mijn hand ,helaas,maar weet dat de gene die prik goed is dus kon niet tegen stribbelen.
Vandaag enorm moe geweest en heb er aan toe gegeven vanmiddag gewoon een flinke dut op de bank gedaan,waardoor de vermoeidheid weet ik niet want heb het toch niet echt druk en maak me niet druk.
Op naar morgen,tussen de middag horen we het.Lianne en Milou gaan bij vriendinnetjes eten want Vond het nu niet fijn als Lianne alleen at,is erg gespannen naar morgen dit ook omdat een vriendinnetje der moeder ook borstkanker heeft dit greep haar erg aan.
Op weg naar weer een spannende dag,wat gaat het worden??

2 opmerkingen:

  1. Hi Monique,

    De zon schijnt hier volop,ik stuur hem wel jouw kant op morgen. Je weet dat we hier veel aan je denken en net als iedereen hopen op goed nieuws.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes meis, op naar een goede uitslag...!!
    Ik denk aan je.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen