vrijdag 28 mei 2010

uitslag

Vandaag was het weer een spannende dag,gelukkig scheen het zonnetje,maakte het buiten in elk geval gezellig.
Na de APD welke twee een half uur inliep,en eigenlijk snel om was doordat ik samen met mijn zus lekker kon kletsen,ondertussen kaartjes voor Mary Poppings geboekt voor volgende week donderdag met de meiden erbij.
Eef was ook even naar het ziekehuis gekomen voor de afspraak bij dr. Bos met zijn drie naar binnen,eerst vertelt over China daar nam ze de tijd voor en toen naar het nu de realiteit,gaf aan dat mijn bloedwaardes stijgen nog niet schikbarend maar er is duidelijk activiteit in de kankercellen.Eigenlijk wist ik dat het een keer komen moetst maar het was zo fijn zo met de rust in mijn lijf geen pijntjes meer mijn lijf deed het net weer allemaal lekker.De rust in mijn gezin.
Ik heb bijna 8 maanden mogen genieten van dit alles en dat heb ik intensief gedaan zeker de reis van China.
De afspraak is dat we eind juni alle controles weer gaan doen,botscan en CT scan om te kijken heo de activiteit aan de binnenkant eruit ziet,ook weer bloed prikken en afhankelijk van dit alles moet de chemo van de plank komen hij heeft lang mogen liggen wachtten,maar dit jaar komt hij toch echt van de plank.
Jullie weten dat ik er weer voor ga, maar het valt toch wel weer een beetje tegen want het is zo lekker zo!!!Het was bijna even of ik geen kanker had terwijl ik heel goed weet dat ze in mijn lijf zitten.
Laat de kaarsjes brandden om mijn de kracht te geven.

7 opmerkingen:

  1. He Monique,
    Super balen zeg!! Natuurlijk wist je dat het zou gebeuren maar toch komt het weer flink hard aan. Ik weet dat jij er zeker alles aan zal doen om hier goed door te komen, maar vergeet niet dat ook jij mag klagen hoor. We weten allemaal dat jij een echte kanjer ben.
    Veel sterkte meid!
    xx Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg, maar duimen dat het nog allemaal meevalt en je misschien nog een beetje uitstel krijgt. Sterkte
    Ed Tess Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He jammer meis. Ik kan me goed voorstellen dat deze berichten tegenvallen, en dat is niet vreemd.
    De laatste maanden zou je graag vast willen houden. terwijl je in je binnenste al weet dat het er aan komt.
    Maar lieverd, ik weet ook dat je er ook weer voor zult gaan, en opnieuw weer alles op alles wil zetten om het beste te bereiken.
    Eerst de onderzoeken en dan opnieuw ten aanval meis, die krengen zoveel mogelijk verjagen.
    Voor nu toch een heel goed weekend, samen met jouw kanjers.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,
    Wat een spanning was het toch weer voor jullie en zo veel mensen om jullie heen. En ik kan me voorstellen dat het zo tegenvalt, net nu in jouw lichaam en in jullie leven weer wat rust is gekomen. Je hoopt zo dat het nog door kan gaan zonder chemo. Ik weet niet goed wat ik zeggen moet, maar zoals je zelf al schrijft wij weten dat je er weer voor gaat! Ik hoop dat jullie met de liefde en warmte van alle mensen om jullie heen, de kracht vinden om er samen weer voor te gaan. Heel veel liefs van ons,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaarsjes branden Monique! Kan me zo voorstellen dat je niet zit te wachten op wat er toch allemaal weer aan dreigt te komen. Als de chemo dit jaar dan toch van de plank moet komen, dan maar pas in december as 't effe kan...
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd moeilijk om zo`n bericht in ontvangst te nemen.
    Je hebt het lang vol gehouden zonder chemo en misschien mag je nog langer door zonder dit goedje,je weet maar nooit.
    Ik wens je alle goeds en vertrouw er op dat je de moed niet laat zakken!
    Blijf genieten,doe ik ook!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Monique We hebben je vacantie verhalen
    met belangstelling gelezen en erg blij dat het zo goed gegaan is!! maar nu gaan we er op nieuw tegen aan!We blijven de kaarsen
    branden En dat het allemaal weer goed
    komt!Liefs van tante Map en ome Geer

    BeantwoordenVerwijderen