maandag 28 juni 2010

De vakantie is begonen


Voor Lianne in elk geval wel.

Wat een herlijk weekend ,het was zo gaaf vrijdagavond heb enorm genoten en bleven de waterlanders gelukkig weg.Wat was ik trots om daar te zitten en ons grote meisje daar een grote rol zag spelen.Gezellig tussen haar klasgenootjes,afsluiting met om 12 uur voor het last de bel voor hun dat was even een moeilijk moment maar ging best goed.Ik ben zo dankbaar dat ik er bij mocht zijn,nu straks op de fiets naar de middelbare maar dan ben ik nog niet klaar op de lagere school want natuurlijk wil ik over twee jaar Milou daar zien staan,Ik weet het mag niet te ver vooruit denken maar ga er toch voor vechtten.

Zaterdag het voedselbankproject zo goed als afgesloten nu nog wegbrengen,ook nog een hele klus.We hadden echt heel veel verzameld met de vormelingen.

Gisteren lekker gevaren met mijn zus en zwager heerlijk weer,dobberen op het water.Lianne en Milou even op de banaan achter de boot en Lianne deed gewoon weer op het knieboord mee met mijn neef.Was een heerlijke dag we hebben allemaal genoten,en sliepen goed vannacht.

Dan vanochten opstart problemen was niet vooruit te krijgen r toch op de fiets naar de arboarts voor de papieren voor de UVW in orde te maken,erg confronterend en pijnlijk weet dat het mijn uitzicht is afgekeurd te worden maar toch weer zo confronteerd naar wat er komen gaat iets wat ik toch nog vaak ver weg wil stoppen maar ook weet dat ik het soms onder ogen moet zien.

Vakantie nu voor de meiden wil er zijn voor ze,echt zomerweertje!

Morgen ga ik schoolspullen kopen met Lianne kan maar vast in huis zijn en ja dat wil ik zelf doen met haar!Milou heeft schoolreisje dus hebben we de hele dag om te winkelen en zal Milou genieten in Drievliet.

Dan die woensdag wil er eigenlijk nog niet aan denken voelteen beetje als een soort vonnis krijgen ,ik wil het niet horen en heb er geen zin in maar weet dat het gaat gebeuren en moet gebeuren,en weet dat ik er weer voor ga en het me n moet gaan lukken.

Maar eerst twee dagen nog niet aan denken en genieten van mijn kanjers en de zomer.En hopelijk onze aankomende vakantie naar Oostenrijk.

6 opmerkingen:

  1. Marjolijn28 juni, 2010

    Lieve meis,
    Fijn dat je gisteren zo'n heerlijke dag had, dat doet een mens goed..!!
    Ja afscheid nemen in welke vorm ook, is altijd lastig.
    Maar voor jouw grote meid staat er ook weer heel veel spannends te wachten, weer een grote stap vooruit.
    En Milou gaat haar zo snel als kan achterna.
    Je zal nog moeten rennen om ze bij te gaan houden.
    Voor woensdag sterkte meis, en ik hoop op alle goeds.
    Daar duim ik voor.
    Geniet van je winkeldagje morgen.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer lekker bezig geweest de afgelopen dagen!
    Vooral een dagje op het water kan zo heerlijk zijn,wat boffen we toch met het weer van de de laatste tijd.
    Nu maar even een beetje kalm aan,denk aan jezelf.

    Sterkte voor woensdag,ik hoop dat je goed nieuws krijgt!!!!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij wensen jullie heel veel sterkte morgen.
    We duimen voor een goede uitslag en uitstel.
    Liefs Ed, Tess en Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    Ja, wat gaat het snel hè, kleine meisjes worden groot. Li Shu krijgt morgen vakantie, alleen nog woensdag en donderdagavond de musical opvoeren. Ben benieuwd hoe ik mij ga voelen, zal ook vast af en toe met een brok in mijn keel zitten. Yao Lin krijgt vrijdag vakantie. We spreken nog wat af, we missen jullie wel hoor!
    Hopelijk valt het morgen allemaal mee voor jullie. In gedachten veel bij jou, stuur je vanuit Lievelde heel veel kracht, warmte en liefde toe!!
    Veel liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,
    Wat goed om te lezen dat je lekker aan het genieten bent van het mooie weer.
    Ik heb enorme bewondering voor je ( een groot voorbeeld ;-))
    Ik steek een kaarsje voor je aan voor goed nieuws morgen
    liefs,
    Daniëlle Gielesen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk aan je Monique,wat gebeurd er ontzettend veel in je leven op dit moment.liefs Sacha

    BeantwoordenVerwijderen