dinsdag 29 juni 2010

Wat is het weer spannend

Mijn nek zit vast, en mijn lijf gaat heen en weer soms adreline en dan sukkelt het weer in dit is niet echt te peilen.Maar wel lekker met Lianne naar Delft gefietst,ze moest wel inhouden, en schoolspulletjes gekocht en gegeten en gedronken samen met mijn grote puberdochter.
Morgen gaat er weer een nieuw boekdeel open en moet ik het pad weer bewandelen en wat er na deze bocht gaat komen alleen God zal het weten,en zoals jullie weten hoop ik zo dat hij mijn weer wil dragen de komende periode, voor mijn kanjers en alle mensen die ik lief heb ,maar ook voor mijnzelf ik wil nog zoveel met mijn kanjers!!
We gaan er weer voor ,de afspraak is pas om 15.00,heb de ochtend maar op gevuld en samen met mijn vriendin ga ik de voedselbankprodukten inpakken om ze hopelijk van de week weg te kunnen brengen.
Brand een kaarsje om ons kracht te geven en dat hij het licht mag zien, wat ons de warmte kracht.liefde en hoop moet geven voor wat er komen gaat morgen.

5 opmerkingen:

  1. Natuurlijk meis, die kaars gaat aan, we bidden voor je dat ook deze keer de uitslag gunstig mag zijn, sterkte Mo en je kanjers.
    Knuffel, Jolanda vG.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Monique,
    Ik heb ze de hele avond al weer branden voor je hou je haaks ook voor je mannetje sterkte morgen groetjes en dikke knuffel Anneke Boks

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In gedachten zijn we dicht bij jullie en hopen net als iedereen op goed nieuws. Lieve groetjes van ons allemaal, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolijn30 juni, 2010

    Dat kaarsje brandt al voor je lieve meis, niet één maar drie.
    Sterkte meis, ik denk aan je.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique,

    Wat heb je het allemaal weer goed verwoord wat je voelt! Heel knap.
    Sterkte vandaag, we denken aan je.

    xx Berry en Karin

    BeantwoordenVerwijderen