dinsdag 1 juni 2010

Er ging iets mis met de reacties

Er waren reactie geplaats welke ik dan aan moet vinken deed ik maar ze verdwenen ineens willen jullie het eventueel nogmaals proberen even kijken of het nu weer werkt?
Is al weer o.k.
Vandaag op de fiets ,bij mijn werk koffie wezen drinken,even bij gekletst,fijn om weer op de afdeling te zijn weer warm gevoel.
Vandaag alleen eten, omdat Milou ook een dag weg is naar Archeon met school,zo raar in mijn uppie!
Boterham in de tuin en straks komt mijn schoonzus dus kunnen we gezellig thee drinken in de tuin.
Geniet van het weer, ik hoorde dat het weekend heel warm wordt, eerst maar zien dan pas geloven!!

2 opmerkingen:

  1. Misschien kunnen we lekker achterhuis zitten dit weekend,maar zoals je zei,eerst zien en dan geloven.
    Hoewel ik me binnen ook wel vermaak,een beetje zon is altijd meegenomen.

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis, het is vast gelukt om alleen je boterham op te eten.
    Ja, kleine meisjes worden groot hé, en dan ook steeds vaker van huis.
    Maar ook dat is goed, zo hoort het ook hé.
    vanavond is ze blij jou alle verhalen van vandaag te kunnen vertellen.
    Geniet er van.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen