maandag 21 juni 2010

prestatie geleverd


Wat ben ik weer trots op mijn lijf gistren met mijn collega's 35 km. gefietst de ladyride van Leontien,zelf een beetje gesmokkeld met de eklektisch fiets maar zo kon ik wel kletsen.Leontien nog even gesproken was mooi om haar weer te zien en te knuffelen,Het is zo een enthousiast, lief mens zo meeleefend met de medemens Het was anders dan vorig jaar we waren nu niet in de belangstelling maar dit is ook lekker want in het middelpunt hoeft niet zo,al hebben we toen wel met de afdeling gescoord als beste bedrijfteam maar we waren zeker niet minder want we hebben het weer gedaan tegenwind en regen krijgt ons niet klein!Meiden was weer top met jullie te fietsen,dit geeft mijn adreline ,en we gaan op naar het volgend jaar?(weet dat ik niet te ver vooruit mag lopen maar wie weet)Lag vroeg ik het bedje want lampje ging wel uit om half tien en daarvoor ook al op de bank.Moe maar voldaan en weer een mooie herinnering.

Vandaag de ct scan gehad ging goed alleen weer geen bloed uit mijn port a cath wel beetje jammer maar hoop dan meer weer op vrijdag als ik de APD krijg (het botten sterk maak middeltje)Van de week Lianne haar laatste schoolweek,en voedselbankproject afsluiten,al wil ik het nog wel wegbrengen daarheen even kijken hoe dat nu in zijn werk gaat.

Mijn lijf gaat op en neer soms overvalt me de moeheid en dan ineens is weer die adreline.

Morgen naar mijn werk maar voor gesprek met P&o en teamleiding hoe de UVW papieren in te gaan vullen,dit is en blijf nog een moeilijk gevoel opgeven wat ik zo graag heb gedaan maar keuze maken voor wat er nu belangrijk is en dat is toch mijn gezin.



4 opmerkingen:

  1. Marjolijn22 juni, 2010

    Lieve, lieve meis,
    Geweldig je hebt het weer gedaan...!!!
    Fijn dat je opnieuw mee hebt kunnen fietsen.
    Deze traditie moet je als het kan nog maar even volhouden.
    Succes vandaag, met het gesprek, dat is ook moeilijk. Maar nu kiezen voor je eigen energie, kracht en gezin is de beste keuze die je nu kunt maken, hoe moeilijk ook.
    Sterkte meis, ik denk aan je.
    Dikke knuffel Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Monique wat ben je toch een sterke dappere vrouw Volgend jaar ben ik er ook weer bij dikke x Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je weer mee heb kunnen fietsen met z'n fijne groep, ook dit nemen ze niet meer van je af en kan je weer koesteren.
    Nu er lekker van nagenieten.
    Gr. jol. v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Ik ben supertrots op je hoor dat je dat weer gedaan hebt; voor de 2e keer de Ladiesride!! Echt super! Nu op naar morgen, ik zal in gedachten zeker bij je zijn. Veel sterkte, misschien kan je niet meer helemaal op je lijf vertrouwen maar zeker wel op je kracht en doorzettingsvermogen!!
    Dikke X, Linda

    BeantwoordenVerwijderen