zaterdag 19 juni 2010

weekend

Na zo een rot ochtend gaat het weer draaien en pak ik de draad weer op,ga ik verder waar ik mee bezig moest zijn die dag.Samen met een vriendin hebben we het voedelbankproject voor de vormelingen opgestart en hebben daar onze ondersteuning geven waar nodig was vrijdagmiddag/avond en vanochtend tot de voetbal.
De kinderen stonden daar met een volwassen was aardig opgevuld maar opstartte en opruimen en de gaatjes vullen deden wij.Was v best vermoeiend maar wel een mooi resultaat voor de mensen die het minder hebben dan ons.
En morgen is de Ladyride in Rotterdam sommige zullen weten dat ik die ook met mijn collega's vorig jaar heb gereden,nu gaan we weer niet met zo veel maar wel met een heel groepje en dit keer gaat mijn zus ook mee.
Hopen op goed weer,moet zeggen dat ik morgen niet veel kracht hoeft te zetten met fietsen want heb van mijn schoonzus haar fiets te leen gekregen ,maar wel lekker bij nader in zien kan ik ook nog praten als ik op de fiets zit.
Vannacht een goed nachtrust nemen en dan ga ik er weer voor want wat er in het kopje zit zit niet in mijn.....
Ik ga weer fietsen met mijn collega's wat zijn dat toch geweldige mensen net het hart op de juiste plaats ik ga weer genieten,andere vaderdag dan normaal maar daar zorgen mijn kanjers voor de papa?

4 opmerkingen:

  1. He meis, het leven is EN...EN he? En K...dagen EN dagen waarop het weer beter gaat. EN alles daartussen in.
    Gelukkig dat je vandaag de kracht weer had/kreeg de draad weer op te pakken.
    Ben benieuwd hoeveel er is opgehaald voor de voedselbank; het liep als een trein op het moment dat ik er stond met Milynn en nog een paar andere meisjes.
    Veel succes en plezier morgen in ieder geval. Ik ga duimen voor mooi(er) weer!
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig pak je de draad weer op,fijn dat dit toch weer lukt.
    Ik duim voor veel zon en weinig wind voor morgen,zodat je lekker kunt fietsen,have fun!!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn meis,
    Maak er weer een mooie dag van.
    En heel fijn dat je de fiets van je schoonzusje mag lenen, komt nu wel heel goed uit, met al die wind.
    Gelukkig wordt die wel minder vandaag en ze voorspellen zelfs een zonnetje. Speciaal voor jou..!!
    Ja een andere vaderdag, maar jouw meiden nemen de honneurs waar tot je er weer bent.
    Komt helemaal goed.
    Geniet van vandaag, lieverd.

    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique,
    ik hoop voor je dat je alleen maar wind mee mag hebben en niet alleen deze dag.
    veel plezier met fietsen, geniet ervan,
    gr. jol.

    BeantwoordenVerwijderen