dinsdag 6 juli 2010

Bijna een week verder

Het nederlands elftal begint zijn wedstrijd,nederland is in de ban van hun blijft toch altijd spannend als ons kikkerlandje zo ver komt,en ik schrijf even een stukje op mijn blog.
Een week verder en gaat goed met mijn weet dat ik nog een keer moet prikken voor ik echt groen licht heb maar zoals ik me nu voel gaat dat echt wel lukken.Familiedag gehad afgelopen zondag,was gezellig en hadden enorm mooi weer,ook dit geeft de dag kleur.Het was weer goed geregeld allemaal,zijn zelfs creatief geweest (schilderijen gemaakt).En voor mijn ging een exstra stoeltje mee want op de grond zitten is nog niet echt makkelijk om weer omhoog te komen,wel luxe en weer een beetje inleveren maar weet dat ik daar doorheen moet leren kijken en genieten van wat ik wel kan al is het met wat hulp.Af en toe een paracetamolletje en dan zijn de onprettigheden weg te drukken.
Vandaag met de dames wezen high tea in Delft,op de fiets en natuurlijk wat kleine boodschapjes.Lianne houd duidelijk van het hartige gedeelte en Milou van het zoete.
En zo ben ik ook om het kwartier moet ik onze patiënt verzorgen,ons huisdier, de cavia Coco ,is niet lekker al een dagje, en als je een beest heb moet je ervoor zorgen,dus naar de dierenarts,vanavond om het kwartier een spulletje en morgen 2 keer daags antibiotica en pijnstilling,wat ze heeft een blaasontsteking en heel veel lucht in haar buik.Zo zijn we lekker bezig en wat is de gezondheidzorg toch duur!
We hebben deze week niet veel plannen doen het gewoon rustig aan en geniet van het weer en mij natuurlijk van mijn kanjers.

4 opmerkingen:

  1. Ja....en nu op naar de finale, als die ook nog eens gehaald zou worden...!!
    Lekker genieten meis, van de zon, warmte, vakantie en alles wat er om je heen gebeurd.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was de wedstrijd spannend gisteravond!
    We zijn weer een ronde verder:de finale!
    Jammer dat jullie cavia niet fit is,hopelijk werken de medicijnen.
    Onze hond heeft veel last van de warmte en wil bijna niet eten ,maar gelukkig drinkt ze wel.
    Blijf genieten van het mooie weer,veel vitamientjes opdoen is niet verkeerd!

    Liefs Mandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, ik had hier toch al een reactie geplaatst...
    Zo weten we dat Oranje in de finale zit tegen Spanje, spannend hé!
    Doe maar lekker kalm aan , het wordt weer erg warm.
    Beterschap voor de cavia hé..!!
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marjolijn08 juli, 2010

    Haha, ja nu komt de vorige ook te voorschijn.
    Ach heb jij wat te lezen...haha.
    Have fun, lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen