vrijdag 3 september 2010

De tweede kuur zit erin!!

Ik ben echt jarig geweest de hele dag gezellig visite en ben enorm verwend met een eklektisch fiets, allelei lekkere en mooie dingen voor mijn zelf , en kan ook nog verwendingen kan gaan kopen en heel veel bloemen,het is een super vrolijk bloemrijk huis,gezellig.Veel kaarten ontvangen een kast vol.
Dank jullie dat ik mijn verjaardag mochten vieren met jullie.
Dan de dag erna in de ochtend naar de orthothondist met de dames foto en happen,Milou vind dat allemaal niets dat tandarts gedoe maar het d ging heel goed nu weer naar de volgend afspraak want je hebt niet zomaar een beugeltje.
Dan ga ik weer denken hoelang zullen we hier mee bezig zijn kan ik het afmaken en hun gebitje zien veranderen.....Even dwaal ik weer verder maar probeer weer terug te komen naar nu,weet het nu genieten van alles en niet te ver vooruit kijken.Geniet van Lianne en Milou en Eef die op het ogenblik lekker in hun velletje zitten dat is wat je als moeder zo graag wil voor ze geen zorgen voor wat er komen gaat en genieten van hun dagelijkse dingen.
Mijn zus kwam me halen en toen de chemo ging goed en we hebben weer lekker zitten kletsen met zijn twee ,zo gaat de tijd snel want het was erg druk op de dagbehandeling jeetje wat moeten die meiden hard werken daar!!
Vannacht redelijk geslapen mar dat weet ik nu de eerste dagen na de chemo is er toch wat adreline gevoel in mijn lijf.
Het weekend staat weer voor de deur,allemaal een fijn weekend en geniet van alles wat er op je pad komt.

1 opmerking:

  1. Fijn meis, dat je jouw verjaardag zo goed gevierd hebt.
    Op naar de volgende en je moet minstens toch nog een flink aantal banden verslijten van je nieuwe fiets.
    Ja, met die beugelbekkies ben je wel een poosje bezig. Dromen mag meis, soms helpen ze ook.
    Op naar een goed weekend en vooral niet te veel last van de chemo.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen