maandag 27 september 2010

Gezellig weekend

Het weekend ging super goed het blijft ongelooflijk dat het zo goed gaat,de bijwerkingen zijn zo klein,soms vergeet je haast dat je chemo hebt,natuurlijk komt nu deze dagen de vermoeidheid dat ken ik al maar daarna weer op bouwen,in de week rust.Mijn lever is voelbaar maar zeker te verdragen zonder pijnstillijng.
Vrijdag hebben we onze nieuwe huisgenoot gehaald ,wat een schatje, een klein hoopje wol, welke de wereld aan het ontdekken is.Lianne is zo blij met er en Milou is heel voorzichtig en vind alles zielig ,als ze uit glijd of zo.Dit beestje gaat hun ook veel liefde en rust geven.
Ze vind zo haar weg in ons huis een hele ontdekkingsreis,het is soms als mijn gedachten gaan rollen beangstigd mijn de gedachten dat zij waarschijnlijk mijn zal overleven maar voorlopig is ze mijn maatje hier in huis en kan ik tegen haar kletsen i.p.v. in mijnzelf?(kijekn mensen niet zo raar)Zit nu op schoot achter de computer.
Ik ben bij Lianne der wedstrijd wezen kijken ,gescoord een heel mooi doelpunt en gewonnen,en die avond is Milou weer begonnen met schaatsen.Was weer wennen maar ze deed het weer netjes zoals ze is voorzichtig maar netjes.
Gistren even winterjassen wezen kopen want het wordt van de week koud ,zeker op de fiets naar school.Mooi allebei zo een andere smaak die ze hebben.
Gistrenavond zijn we wezen uit eten met mijn moeder, haar verjaardagskadootje,met zijn 7 ,zus,zwager,broer en schoonzus,wij en moedertje,was best sjiek maar ook gezellig en heel lekker,veel te veel gegeten!!
Zo gaan we deze week startte met allemaal leuke dingen die er al gepland zijn,ga genieten zoveel mogelijk van alles wat deze week op mijn pad gaat komen.De vervelende dingen gaan zo ook weer snel om.

4 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monique, ja zo ken ik je weer positief. Kop op he. Heerlijk genieten van zo'n klein poesje, die zal wel lekker verwent worden. Koud wordt het ook, maar als je dan naar die prachtige bomen kijkt, geweldig toch. Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Fijn dat het zo goed gaat en wat heerlijk om allemaal zo van Spotty te genieten. Zo`n diertje kan je zoveel geven en zal zeker jullie maatje zijn, voor ieder waarschijnlijk op een andere manier. Heel veel plezier en geluk met haar!! We komen gauw een keer kijken, een hele fijne week.
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn meis, dat je niet veel last hebt van de bijwerkingen, rol zo deze week maar door..!!
    Geweldig, jullie nieuwe huisgenootje is er al. Ook daar lekker van genieten hoor. Haha, dat tegen jezelf praten herken ik wel(doe ik ook)
    Voor jouw kanjers suc6 met alle sportieve zaken en werk en school natuurlijk.
    En voor jou met alles wat er op je paadje komt. In ieder geval tot zaterdag.
    Dikke knuffel..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hopen en vertrouwen er op dat het
    nog velen jaren en dan nog wat beter!
    door mag gaan!Met die positiefe instelling
    van jou Geniet van alles van je kids
    en kanjer Eef en poesje Liefs tante
    Map en Geer

    BeantwoordenVerwijderen