woensdag 29 september 2010

Morgen start de rustweek??

Ik ga aan mijn rustweek beginnen,mijn lichaam hoeft even geen chemo te verwerken zelf ga ik niet stil zitten want er komen genoeg dingen om te doen en mee te maken.Mijn lijf doet het echt goed soms nog onwerkelijk dat ik alweer drie kuren heb gehad en me op die kleine dingen na zo goed mag blijven voelen en nog zoveel mag blijven en kunnen doen.Hij draagt me nog steeds.

Gisteren ben ik op het werk geweest wat was ik welkom, wat waren ze weer lief voor mijn helaas moest ik wel even een traantje laten( had me nog zo voorgenomen me goed te houden) want het blijft nog steeds moeilijk om te weten dat ik echt straks niet meer werkzaam ben in het ziekenhuis.Dat afsluiten moet ook de tijd hebben,(makelijker gezegd dan gedaan)
.
Morgen ga ik met mijn vriendinnen mee om gezellig te High Teaƫn.Ik ben met hun vanaf, toen de derde klas, al vriendin.We zijn ieder zo onze eigen opleiding gaan doen ,drie totaal verschillende banen,met elkaar wezen stappen ,vakanties geweest in Spanje,vriendjes gekregen getrouwd en hebben elkaars kinderen geboren zien worden en groot zien worden.Zij stonden daar ook op Schiphol toen we thuis kwamen met onze kanjers.Woonde in dezelfde wijk,inmiddels is er een verhuisd,maar blijven we contact houden soms wat minder,maar kunnen als het nodig is op elkaar rekenen en er voor elkaar zijn.
Deze vriendschap blijft bestaan.
Dit was het verjaardagskadootje van hun.

Zaterdag is een van hun 25 jaar getrouwd en haar mannetje wordt dan 50 jaar,groot feest die avond.Die dag heb ik ook samen met mijn zus een symposium voor mensen met uitgezaaide borstkanker het is voor het eerst dat de BVN dit organiseert en ben zo blij dat ik met mijn zus daar heen kan,we hebben allebei sessies voor ons zelf ,in de ochtend en middag.Is in Baarn dus niet naast de deur.

Zo zijn de komende dagen wel gevuld met al die en de dagelijkse gezellig huiselijke dingen van mijn kanjers.
We genieten allemaal enorm van ons poesenbeest ze is echt grappig en lief,heeft zo haar plaats al veroverd in ons huis,slaap het liefs op schoot ,of ja "s nachts bij Lianne,eerst dacht ik dit kan niet maar waarom eigenlijk niet,je verlegd je grenzen ook hier mee!! Lianne vind het geweldig en Spotty geeft zoveel liefde daarmee en ze vind het natuurlijk ook lekker warm bij ons!Milou gaat er voorzichtig mee om maar is echt ook dol op haar en knuffelt haar als ze thuis komt en weg gaat,en dikke knuffel voor ze gaan slapen.
Ons familienestje wat ik zo graag liefdevol en warm wil houden voor mijn kanjers.

2 opmerkingen:

  1. Geniet maar lekker van al die lieve mensen en Spotty om je heen. Even een rustweek. Morgen veel plezier met je vriendinnen en laat de thee en lekkernijen maar goed smaken.
    De groetjes aan Eef, Lianne en Milou.
    Heel veel liefs van ons,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten meis, van alles wat er op je padje komt.
    En van het kleine poezebeestje natuurlijk.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen