woensdag 8 september 2010

pink ribbon armband


Hij is er weer de borstkankermaand oktober komt er weer aan en dit wordt dit jaar de armband,natuurlijk zijn er nog meer dingetjes in aankomst maar dit krijg ik opgestuurd omdat ik lid ben.


Ik heb twee wat mindere dagen gehad maar mag nog niet klagen maar moet gewoon even mopperen. Ik voel dan dat ik beperkt wordt in mijn doen en laten,iets wat ik zo moeilijk blijft vinden eigenlijk wil ik gewoon doorgaan met van alles maar merk dat mijn lijf hard aan het werk is en even rust wil.Doordat je dan zoveel kleine dingetjes voel gaan de radertjes draaien en dat kost me emotioneel veel kracht want als het lijf niet mee werkt blijft het moeilijk om de geest tot rust te houden.Dan ga je toch naar de gedachten dat je uiteindelijk niet gaat winnen maar die gedachten wil ik niet te veel hebben,begrijp me niet verkeerd het is niet wegstoppen ,maar proberen in het nu te blijven en nu te genieten van alles wat ik mee mag maken.

En de komende weken staat er best wat op de agenda ,ga er gewoon aan beginnen en we zien wel wat er wel niet gaat.





4 opmerkingen:

  1. Zo is het meis, gewoon even spuien als dat helpt.
    Hoop dat je snel weer wat opknapt en jij alles kunt doen wat je graag wil doen.
    En als je ondertussen goed op jezelf past, gaat het helemaal goed komen.
    Maak er voor vandaag om te beginnen maar een mooie donderdag van.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp je zo goed. Af en toe mopperen moet, vooral als het oplucht. Je wil is zo sterk, maar je lichaam roept je terug. Probeer daar dan maar eens naar te luisteren, dat valt niet mee en kost veel energie. Ik hoop dat je nu weer betere dagen krijgt om volop van te genieten. Iets dat je mij geleerd hebt, volop genieten van alles wat je meemaakt en doet! Dank je wel daarvoor,
    Liefs,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè Monique! Is je appeltaart alweer gezakt? Was weer gezellig vanmorgen, dat we dat nog maar heel vaak mogen doen!!;-)
    Doe mij maar zo'n mooie armband hoor.
    Fijn weekend!


    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad Asline, ook bij mij heb ik door Monique geleerd om te genieten van wat je hebt en kan. Daar was ik mij niet altijd bewust van maar hoop er nu mijn voordeel mee te doen. Ik neem hiermee graag een voorbeeld aan jou, Monique!! Jij bent een 1e klas doorzetter!
    Goed weekend,
    Liefs, linda

    BeantwoordenVerwijderen