woensdag 6 oktober 2010

Groen licht


De bloedcontrole was heel goed ,de markens waren net als de vorige keer, heel mooi gezakt.Dit geeft weer vertrouwen in de komende kuren. Wel zei ze nog even ,dat ik reken moest houden dat ze de volgende keer waarschijnlijk wat minder zouden zakken en dat de lijn wat vlakker zal zakken dan nu die mooie lijn naar beneden.Maar dit is ook om teleurstelling te voorkomen denk ik??

We gaan er weer voor morgen om 9 uur met Eef de kuur weer startte.Hopelijk weer zo een als deze dat zou je iedereen wensen die, jammergenoeg, de chemo moet ondergaan.Want ik moet niet zeggen dat het zo blijft want weet ook dat het is geen paracetamol en zal op de lange duur toch dingen van mijn lijf kapot maken.Maar voorlopig ga ik hier van genieten en hoop het vast te kunnen houden voor nog een aantal kuren.


Ik heb ook hyves ,Lianne voor mijn aangemaakt zal niet zo leven bij mijn als mijn blog maar wie weet??

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, ga er weer voor zoals je steeds doet.
    Haha, heerlijk toch zo'n handige dochter, die moeders zo goed kan helpen met alle moderne communucatiemiddelen.
    Ik ga je zoeken.
    Succes vandaag meis, denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, ik heb weer "even" bijgelezen. En poeh, wat is er weer veel gebeurd zeg sinds ik je sprak in september. Nu al weer de vierde! kuur. Heerlijk dat ze tot op heden hun werk blijken te doen. Je zag er ook goed uit toen ik je onlangs bij de AH "spotte":-))
    Sterkte met het afbouwen van je baan meis; dat dat af en toe niet meevalt om te accepteren snap ik. Je deed het zo graag.
    En fijn om te lezen over je lotgenotencontact op het symposium in Baarn. We kunnen ons natuurlijk van alles en nog wat bedenken bij wat jij meemaakt, maar in zulk gezelschap heb je soms maar een half woord of een blik nodig om je begrepen en gezien te voelen. En dat kan als een warm bad voelen.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen