dinsdag 5 oktober 2010

op naar kuur 4

Vandaag even op mijn werk geweest en wat administatie gedaan,toen bloed prikken maar helaas werkte mijn poortje weer niet mee wel erin maar gaf geen bloed.Op de hand dan maar weer.

Morgen om 12.00 uur controle oncoloog,dr.Bos,ben benieuwd naar de waardes mijn geveol zegt goed wil graag daarop vertrouwen, maar dan als ik even terug denk weet ik dat mijn lijf mijn toch al vaak teleur gesteld heeft.Het moet echt heel raar zijn ,want ik voel me nog steeds geod heerlijk die week rust is echt lekkker en voel me zo goed.

Op naar kuur 4 en hopelijk gaat het net als de laatste,want hoop,geloof en liefde moet ik houden om mijn weg te bewandelen en de bergen en kuilen te doorstaan.

4 opmerkingen:

  1. He lieve Monique,
    Veel succes morgen. Blijf proberen te vertrouwen op jezelf en je gevoel! Heel veel liefde stuur ik je toe!!
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte meis en zet 'm op hé..!!
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve Monique, sterkte zo meteen en vertrouw op je gevoel. Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HALLO MO,

    de tam tam gaat soms snel hier, je had goed nieuws, heel fijn,
    blijven genieten hoor,. groetjes, Jol v G,

    BeantwoordenVerwijderen