dinsdag 19 oktober 2010

Mijn fiets is er!!

Zaterdag heb ik mijn fiets gekregen en vandaag is hij aan de computer geweest,zodat ik kilometers kan maken op super luxe fiets.Ik voel me zo verwend als ik erop fiets,echt zo relax en ontspannen fietsen en wat mijn weinig energie kost de komende tijd zodat ik energie over houd voor andere dingen en lekker buiten kan zijn ook de komende winter.
De energie komt weer terug komende week dat voel ik al, weer opladen voor de 5 de kuur,dat gaat lukken ,met hulp van een hele lieve hulpzame man?Samen met hem voel ik dat ik sterk wordt en deze weg voorlopig goed blijft bewandelen.

3 opmerkingen:

  1. Fijn meis, geniet er volop van en lekker fietsen hé..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn weekend, en geniet er maar volop van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lenie Goossen24 oktober, 2010

    Lieve Monique!

    ik wil jou iets zeggen mijn kleindochter heeft het even laten zien over jou fiets
    en ik bewonder jou heel erg
    en ik bid iedere dag voor jou
    lieve groeten
    tante Leni

    uit Borne

    BeantwoordenVerwijderen