woensdag 27 oktober 2010

Kuur 5 morgen !!

Vroeg op de fiets gisteren om bloed af te nemen ,en de dag begon goed want mijn poortje deed het!!
Het was een ontzettend gave dag, eerst in het inloophuis verwend met een heerlijke voetreflexsmassage.En smiddags gezellig met Petra op stap,in Delft als toerist?Foto's nemen van de toeristische plekjes in opdracht van flat Stanly,en zelf in de souvenirswinkeltjes geweest.
Het was echt zo gaaf om Petra weer te zien en samen daar door Delft te lopen.We hebben lekker thee geleut en natuurlijk gezellig bijgekletst,zo mooi .Het blijft of je elkaar elke week spreekt ,we gaan verder waar we gebeleven waren, zo voelt het.Een mooie warme herrinering om een middag met Petra door te brengen eigenlijk te kort.Maar ze heeft zoveel mensen om op visite te gaan.
Ik heb haar naar de trein gebracht en dan als ik haar uitzwaai bedenk ik wanneer zien we elkaar weer?Even moest in mijn hoofd tot rust brengen, en wie weet wat het volgend jaar brengt?
Dan rij ik naar huis om daar de dagelijkse dingen weer op te pakken,eten koken,voor mijn meisjes en mannetje.Lianne moest voetballen en Milou heeft een knikkerbaan geknutseld,dit gaf mijn even tijd om op de bank te gaan liggen ,en toen voelde ik hoe moe ik was maar heb zeker genoten van de dag en dat is het belangrijkste.
Vandaag controle en gelukkig waren een van mijn markers gezakt ,de ander niet wat ik natuurlijk beetje teleurstellend vond.Maar dr.Bos maakt zich geen zorgen over ,mijn leverwaardes zijn nog prima .Dat vind zij altijd heel belangrijk.Afspraak na de 6 de kuur ct scan om dan te kijken hoe het er op de lever uit ziet.Daarna evalueren we of we doorgaan,want na 6 gaat het lijf wel protesteren gaf ze aan.
Op naar morgen dan startte we weer en gaan we kijken wat deze kuur gaat doen,zonder mijn geheime wapen ben ik toch wel wat onzeker,maar ga zelf mijn best weer doen.
En natuurlijk op weg naar Lianne der 13 de verjaardag!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd,
    Fijn dat je gisteren zo'n fijne dag gehad hebt. Dat zijn de kadootjes die je samen met een vriendin kunt bleven en zeker jullie, omdat je zover uit elkaar woont.
    Geniet er maar lekker van na.
    Succes morgen hé..!!
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Heel veel succes morgen!
    In gedachten bij je!

    Heel veel liefs van ons vieren,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen