woensdag 3 november 2010

Lianne 13 jaar




Gisteren was ze echt jarig en hebben wij haar toe gezongen,Lang zal ze leven!!! Zo een mooie tekst als je er bij nadenk,ik hoop dat ze heel lang en gelukkig mag leven ,en hoop en bid, dat ik nog heel lang met haar mee mag gaan ik haar leventje.
Wat een leeftijd 13 jaar,te groot voor speelgoed en nog te klein voor de jongens hoop en vind ik natuurlijk,al denk ze daar soms zelf anders over maar dat is gelukkig heel normaal en gezond.
Zondag vieren we het voor de familie vrienden en alle die komen willen.
Morgen de tweede gift deze kuur,lichamelijk gaat het nog steeds best goed,weet dat het veel slechter kan dus geniet van dat ik alles kan en mag doen wat in mijn bereik ligt.
Dan zit kuur 5 erin en kan zijn werk weer doen!!

3 opmerkingen:

  1. Ja, wat een mooie meid....!!!!
    Alsnog van harte proficiat voor allemaal.
    13 jaar, ja dat is te groot voor speelgoed, en vriendjes oh die komen er zo, wacht maar af....
    Hoort er ook bij, moeders...haha, je gaat het meemaken.
    En als het zover is, lekker van genieten hoor..!!
    Succes morgen weer, en zet 'm op hé.
    Laat die chemomonsters maar werken voor 10, nee 100!
    Goed luisteren naar lijf en geest, dan rol je er weer goed doorheen.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie grote dochter.

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne dag vandaag en op naar een heel goed weekend...!!
    liefs en een dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen