vrijdag 5 november 2010

vijfde kuur zit erin!

Dat was nummer vijf dit keer met weinig pijn in mijn rug,maar veel afleiding doordat ik samen met mijn zus lekker heb zitten kletsen,is vanmorgen naar Rome gevlogen samen met haar mannetje,om daar hun feestje te vieren.
Zo zat ik gistrenavond in de schoolbanken op de schoolvan Lianne,Biologie en Engels,was wel leuk om dat even te doen kijken hoe dat gaat met alle regeltjes tegenwordig.
De voorbereidingen maken komende dagen voor zondag,Lianne heeft ook heel wat vriendinnen uitgenodigd dus wordt een drukke dag maar ga er weer voor!!
Bezig zijn is zolang het kan ook wel fijn,is goed voor mijn geest en lijf.
Fijn weekend allemaal,en tot zondag voor degen die op lianne der verjaardag komen!

4 opmerkingen:

  1. Fijn lieverd, dat nr. 5 zo goed gegaan is.
    Petje af hoor...!! Een dikke pluim mag ook.
    Nu de krachten en energie maar goed verdelen.
    Dan ben je ook goed in shape op het puber-feest. Jammer dat je zus er niet is, maar wel leuk voor haar dat ze naar Rome is.
    Monique, pas goed op jezelf, en alles loopt op rolletjes.
    Dikke knuffel, fijne dag vandaag en op naar een heel fijn weekend, voor jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Mo, mooi dat het zo goed ging met de kuur, en dan nu lekker genieten van je weekend, wel heel speciaal hoor zondag, een hele fijne verjaardag voor Liane, maak er een mooie dag van .
    groetjes, Cor en Jolanda v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique, je had gelijk via google gaat het ook. Kan ik je tenminste weer volgen. Een hele fijne verjaardag morgen en feliciteer Lianne nog van me.
    Dikke kus, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi feestje morgen meis, voor jullie allemaal.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen